24radio

Categories
Cinema
Cinema News
Movies Of The Week
Culture
Events
Theater
Lifestyle
Auto - Moto
Celebrities
Travel
Media
Newspapers
Radio
Tv
Music
UK Top 40
US Top 40
Διεθνές Ρεπερτόριο
Ελληνικό Ρεπερτόριο
News
Greece
Money
Politice
Strange
World
Sports
Basketball
Bet
Formula 1
Miscellaneous
Soccer
Stivos
Tennis
Volleyball
Technology
Computers
Gadgets
Games
Internet
Mobile
 
Login
Username
Password
Forgot you password;
Add Your Station!
Statistics
Lifestyle >> Auto - Moto
Εκκίνηση για την Supersport BMW S 1000 RR
Στον πρώτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Superbike που θα διεξαχθεί στο Phillip Island της Αυστραλίας την 1η Μαρτίου 2009, δύο μοτοσικλέτες BMW θα κάνουν την εμφάνισή τους για πρώτη φορά στη γραμμή εκκίνησης.

Μετά τις τελευταίες δοκιμές στο Portimao και τη Valencia, οι αναβάτες Troy Corser και Ruben Xaus δηλώνουν αισιόδοξοι για το μέλλον ενώ στην ομάδα της BMW Motorrad Motorsport επικρατεί κλίμα ευφορίας. Οι αγωνιστικές μοτοσικλέτες θα έχουν αρκετές ομοιότητες με τα μοντέλα παραγωγής, επιτρέποντας στο κοινό να ταυτιστεί ακόμα περισσότερο με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αθλήματος. Εξάλλου το μοντέλο παραγωγής, ετοιμάζεται με ιδιαιτέρα γοργούς ρυθμούς.

H νέα από κάθε άποψη μοτοσικλέτα με τον τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 999cc είναι ιδιαίτερα συμπαγής και ξεχωρίζει για το χαμηλό της βάρος, το οποίο ανέρχεται σε 183 kg (κενή υγρών).

Ο κινητήρας διαθέτει μία ιδιαίτερα συμπαγή κυλινδροκεφαλή και έχει μικρό πλάτος. Οι βαλβίδες κινούνται από χαμηλού βάρους ωστήρια τα οποία έχουν διαστάσεις επιπέδου της Formula 1. Η κατασκευή τους εξασφαλίζει τη λειτουργία του κινητήρα σε πολύ υψηλές στροφές και προσφέρει μεγάλη ελευθερία στη σχεδίασή του, όσον αφορά στη ροπή και την ισχύ.

Για μια supersport μοτοσικλέτα όπως είναι η BMW S 1000 RR, θα διατίθεται ένα νέο εξελιγμένο σπορ σύστημα ABS με τέσσερις διαφορετικές ρυθμίσεις, καθώς και το σύστημα δυναμικού ελέγχου πρόσφυσης DTC (traction control).

Η αρχή λειτουργίας του συστήματος ελέγχου της πρόσφυσης προέρχεται κατευθείαν από τους αγώνες. Η ξεχωριστή σχεδίαση της S 1000 RR αντικατοπτρίζει το γενικότερο στυλ της κατηγορίας και εκπροσωπεί ξεκάθαρα τη μάρκα BMW.

Η νέα S 1000 RR θα είναι διαθέσιμη σε τέσσερα χρώματα: μεταλλικό ασημί Mineral, μεταλλικό πράσινο Acid, μεταλλικό γκρι Thunder και λευκό Alpine/μπλε Lupine/κόκκινο Magma που βασίζεται στα αγωνιστικά χρώματα της BMW Motorrad.

Η μοτοσικλέτα παραγωγής BMW S 1000 RR θα παρουσιαστεί στο κοινό στις αρχές του καλοκαιριού του 2009 και θα είναι διαθέσιμη στα τέλη του έτους, ενώ οι Επίσημοι Έμποροι μοτοσικλετών BMW μπορούν να δέχονται από τώρα παραγγελίες.


Νίκος Κορόβηλας

Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Lifestyle >> Auto - Moto
 
Volkswagen Scirocco 1,4 TSI Το αφεντικό τρελάθηκε
Η Volkswagen οφείλω να ομολογήσω ότι με έχει εκπλήξει ευχάριστα δις το τελευταίο διάστημα. Μάλιστα, γνωρίζοντας πως οι γερμανοί δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη αυτή η διπλή έκπληξη θεωρώ ότι αποτελεί επίσης ευχάριστη αλλαγή ρότας, όσον αφορά στο σχεδιαστικό κομμάτι των «αυτοκινήτων του λαού». Η πρώτη... κανονιά ήρθε με την παρουσίαση του Passat CC. Πολύ τολμηρό κορμί. Έδειξε ότι η μεγάλη αυτή αυτοκινητοβιομηχανία άνοιξε την πόρτα και σε πιο «ζωντανούς» ανθρώπους. Ναι μεν οικογενειάρχες, να το πω έτσι, αλλά πιο «ανήσυχους». Αυτούς πιο ήθελαν και λίγη «τσαχπινιά». Και το πλάσαραν και έξυπνα. Πολύς ντόρος έγινε για αυτό το χαρακτηρισμό CC που όλοι έλεγαν ότι είχαν συνηθίσει να το βλέπουν για τα Coupe Cabriolet και όχι για Coupe Comfort που το ονόμασαν οι γερμανοί.

Η ολοκλήρωση της στροφής προς τη... νεολαία, ήρθε με το καινούργιο, εκπληκτικό κατά τη γνώμη μου, Scirocco. Η VW επανέφερε στη «ζωή» ένα μοντέλο της που απουσίαζε από την πιάτσα δεκαέξι ολόκληρα χρόνια. Ένα όχημα που στην καριέρα του από το 1974, όταν αφενός είχε δημιουργηθεί και αφετέρου είχε αποτελέσει τον προπομπό του Golf, μέχρι το 1992 που το τελευταίο πέρασε την πόρτα του εργοστασίου παραγωγής είχε πουλήσει περίπου 800 χιλιάδες μονάδες. Το Scirocco το θυμάμαι πιτσιρικάς να ζει στη «σκιά» του διάσημου «παιδιού» του Golf. Όσοι το είχαν όμως γελούσαν σαρδόνια με το? λιγωμένο βλέμμα τον κατόχων Golf και όχι μόνο.

Η τρίτη έκδοση ξεκινά την καριέρα της με τις καλύτερες των προϋποθέσεων και με στόχο φυσικά να ξεπεράσει κατά πολύ τις πωλήσεις των προκατόχων της. Αρχής γενομένης από την εμφάνιση, το νέο τέκνο του γκρουπ VAG δείχνει τις διαθέσεις του. Προκλητικότατο κορμί. Τσαμπουκαλεμένο «βλέμμα». «Οπίσθια» θάνατος. Φαρδύ με πάτημα που θυμίζει σαύρα. Σε όλα αυτά προσθέστε την κληρονομιά VW όσον αφορά ποιότητα υλικών, προσαρμογή και εργονομία και έχετε ένα έτοιμο νικητή. Βέβαια, υπάρχουν έκδηλα τα «γονίδια» των υπολοίπων μελών της οικογενείας, καθώς, η βάση προέρχεται από το υπάρχον Golf, ενώ η εικόνα που αντικρίζει όποιος ανοίξει την πόρτα του οδηγού δεν διαφέρει από αυτή που θα έβλεπε στην ανάλογη κίνηση επί της πόρτας του EOS. Αυτό δε σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι υστερεί κάπου. Η σπορ αίσθηση είναι έκδηλη. Από τις σχεδιαστικές γραμμές που ακολουθούνται, το πολύ κάθισμα με την άρτια στήριξη και άνεση αλλά και τις δύο μόνο θέσεις στην πίσω σειρά καθισμάτων. Από εκεί και μετά όμως ομοιότητες τέλος.

Στο βασικότερο κομμάτι το Scirocco παίρνει άριστα. Ο λόγος για το δρόμο. Εκεί που εν κατακλείδι κρίνονται όλα τα αυτοκίνητα. Με εντυπωσίασε το πάτημά του. Με τον πασίγνωστο πλέον 1,4 TSI να αποδίδει στην περίπτωσή μας 160 ίππους (όσους δηλαδή θα έχει και το Golf VI), έκοβε και έραβε, δείχνοντας ότι το σασί του αντέχει άλλους τόσους. Δηλώνω χωρίς ίχνος υπερβολής θαυμαστής αυτής της κινητήριας δύναμης που συνδυάζει αγαστά επιδόσεις, οικονομία και οικολογική συνείδηση. Ότι και να πω φαντάζομαι είναι περιττό. Κινητήρας διαμάντι που δε θα με χάλαγε καθόλου να τον δούμε 1600αρη (καλομελέτα κι έρχεται) και γιατί όχι και δίλιτρο. Ο υπάρχων, που φαντάζομαι ότι η Βίκυ θα μας δώσει την ευκαιρία να γνωρίσουμε, δεν ακολουθεί τη γραμμή Golf VI και βγάζει 200 αντί για 211 ίππους. Δίνει, δίνει δίνει και σταματά μόνο στον κόφτη. Το πλαίσιο μετατρέπει χωρίς απότομες αντιδράσεις και τερτίπια τη δύναμη σε έργο με αποτέλεσμα η επιτάχυνση ακόμα και μέσα στη στροφή να είναι πολύ εύκολη υπόθεση. Με αυτό τον τρόπο σε προκαλεί να ανακαλύψεις τα όρια του. Δημιουργώντας σου, μα το κυριότερο χωρίς να στο προδίδει, αίσθημα ασφάλειας. Η κίνηση σε ρυθμό... αυτόφωρου διαδικασίας έρχεται αγόγγυστα ακόμα και για τον σχετικά άπειρο.

Για το τέλος κράτησα την τιμή του που δεν βρίσκεται σε επίπεδο VW. Το δικό μας με τα 160 άτια θα χρειαζόταν μόλις και το εννοώ μόλις 23 χιλιάρικα και κάτι ψιλά για το βλέπετε μόνιμα στο γκαράζ σας. Χρειάστηκε δε να μιλήσω με τον υπεύθυνο επικοινωνίας, Θανάση Αγγελή, προκειμένου να διαπιστώσω το αληθές της τιμής, διότι προς στιγμή μου φάνηκε ότι μάλλον έγινε τυπογραφικό λάθος. Το όλο πακέτο κρίνεται υπερπλήρες και για πρώτη φορά ίσως, ελέω τιμής, ο λόγος τιμής-απόδοσης βρίσκεται σε τέτοιο σημείο, σε ένα από τα θαυμαστά τέκνα των «αυτοκινήτων του λαού». Εξ ου και ο τίτλος...

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

Σχήμα, επιδόσεις, ιδέα, τιμή. Γεννημένος νικητής από τη Volkswagen που επιτέλους δίνει... βήμα στους νεαρούς αγοραστές. Κινητήρας ποίημα, πλαίσιο για «χοντρά γούστα».

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ - ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ


VW SCIROCCO 1,4L TSI 160PS


ΚΥΒΙΣΜΟΣ 1.390cc

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ-ΒΑΛΒΙΔΕΣ 4-16

ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ 160/5.800

ΡΟΠΗ 24,5Kgm/1.500

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 220km (και βάλε)

0-100 km/h 8,1sec

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ Γόνατα Μακ Φέρσον, ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική ράβδος

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική ράβδος

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Στους εμπρός τροχούς

ΚΙΒΩΤΙΟ 6 σχέσεων

ΦΡΕΝΑ Αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός δίσκοι πίσω

ΒΑΡΟΣ 1.271 Κg

ΜΗΚΟΣ/ΠΛΑΤΟΣ/ΥΨΟΣ 4.256mm / 1.810mm / 1.404mm

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 2.578

ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ 449Lit.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 6,6Lit/100km



Νίκος Κορόβηλας

Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Lifestyle >> Auto - Moto
 
Η νέα Skoda Octavia 5
Μοναδική ισορροπία μεταξύ κομψού και επιθετικού σχεδιασμού, τεχνολογία αιχμής, άπλετοι χώροι για επιβάτες και αποσκευές και εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά. Πάνω από δύο εκατομμύρια πελάτες σε όλο τον κόσμο, βάζουν την Octavia 5 στην κορυφή της κατηγορίας της.

Η νέα Skoda Octavia 5 δημιουργήθηκε με στόχο όχι μόνο να συνεχίσει τη σημαντική κληρονομιά αλλά και να ξεπεράσει κατά πολύ τις επιδόσεις του προηγούμενου μοντέλου θέτοντας ξεκάθαρα νέα υψηλά στάνταρντ στην κατηγορία του.

Ο σχεδιασμός είναι πράγματι εντυπωσιακός. Η εφαρμογή της εταιρικής ταυτότητας της Skoda στο σχεδιασμό αυτοκινήτων αντικατοπτρίζεται στη στιβαρή τρισδιάστατη μορφή της μπροστινής μάσκας, ενώ τα κομψά στοιχεία χρωμίου του εξασφαλίζουν μια πολυτελή και δυναμική όψη. Η επιθετική εμφάνιση του μπροστινού μέρους ενισχύεται από το συμπαγή μπροστινό προφυλακτήρα που συνδέεται με τα μπροστινά φτερά και φτάνει ως ενιαίο κομμάτι μέχρι τη γρίλια του ψυγείου, προσδίδοντας πλάτος στο αυτοκίνητο.

Η νέα Octavia 5 διατηρεί αναλλοίωτες τις ήδη ευρύχωρες εσωτερικές διαστάσεις του προκατόχου της. Το εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό, που χαρακτηρίζεται από κορυφαίας ποιότητας υλικά, υποδειγματική συναρμολόγηση και πολυάριθμες έξυπνες λύσεις, έχει εμπλουτιστεί με νέα χαρακτηριστικά .

Νέα σχεδίαση διακοσμητικών στοιχείων που διαφοροποιείται ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού. Νέας σχεδίασης γκάμα τριάκτινων ή τετράκτινων τιμονιών. Τα χειριστήρια του αυτόματου κιβωτίου DSG πίσω από το τιμόνι είναι νέο χαρακτηριστικό της Octavia 5. Νέος επανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων με λευκό φωτισμό βάθους και νέα γενιά ηχοσυστημάτων αυτοκινήτου και συστήματος πλοήγησης. Νέες μονάδες ελέγχου των συστημάτων κλιματισμού Climatic και Climatronic είναι ορισμένες αλλαγές σε σχέση με το προκάτοχό της.

Η εξέλιξη αυτή συνεχίζεται στους τομείς της ασφάλειας. Αυτό φαίνεται από το γεγονός ότι όλες τις εκδόσεις της Octavia 5 διαθέτουν αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους καθώς και πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφαλείας τελευταίας γενιάς (ABS, EBV, MSR, ASR, EDS, HBA, DSR και ESBS) στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.

Η νέα Octavia 5, εφοδιάζεται με ζώνες ασφαλείας τριών σημείων στα μπροστινά καθίσματα, ζώνες ασφαλείας τριών σημείων στα πίσω καθίσματα, immobilizer τέταρτης γενιάς, φώτα ασφαλείας στο ταμπλό για τις μπροστινές πόρτες, σύστημα αυτόματης διακοπής της παροχής καυσίμου σε περίπτωση ατυχήματος και άλλα πολλά σημαντικά χαρακτηριστικά ασφάλειας.

Το ηλεκτρονικό σύστημα σταθεροποίησης ESP αποτελεί ένα από τα πλέον εξελιγμένα συστήματα ασφάλειας εφοδιασμένο με τα υποσυστήματα ABS, EBV, MSR, ASR, EDS, HBA, DSR και ESBS και είναι διαθέσιμο σε όλες τις εκδόσεις κατόπιν παραγγελίας πλην αυτών με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG που μαζί με το σύστημα εκκίνησης σε ανηφόρα HHC (Hill Hold Control) αποτελούν βασικό εξοπλισμό. Εκτός από τη στιβαρή κατασκευή του αμαξώματος και τις ζώνες ασφαλείας, η προστασία ενισχύεται με τα αποτελεσματικά ενεργά προσκέφαλα τεχνολογίας WOKS στα μπροστινά καθίσματα και τα τρία ρυθμιζόμενα προσκέφαλα για τους πίσω επιβάτες.

Η νέα Octavia 5 χαρακτηρίζεται από την πιο σύγχρονη τεχνολογία και είναι διαθέσιμη με τέσσερις (4) εξελιγμένους βενζινοκινητήρες και τρεις πετρελαιοκινητήρες που συνδυάζονται είτε με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων 5 (κινητήρες MPi) ή 6 σχέσεων (κινητήρες TSi) είτε με αυτόματα κιβώτια τεχνολογίας DSG ( Direct Shift Gearbox)

Η σειρά αυτή περιλαμβάνει το επαναστατικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7-σχέσεων ειδικά σχεδιασμένο για τους κινητήρες 1.4 TSI/ 122 hp και 1.8 TSI/ 160 που συνδυάζει γρήγορες εναλλαγές ταχυτήτων και οικονομία καυσίμου. Οι κινητήρες 2.0Tsi 200hp, 1.9Tdi 105hp, 2.0Tdi 140hp και 2.0Tdi 170hp συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 6-σχέσεων.

Η γκάμα βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει από τον βασικό κινητήρα 1.4 MPI / 80 hp μέχρι και τον κορυφαίο της σειράς 2.0 TFSI με απόδοση 200 hp. Όσο για τους πετρελαιοκινητήρες της Octavia5 μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε δύο turbo με απόδοση 105 hp και 140 hp. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο 2.0lt turbo πετρελαιοκινητήρας τεχνολογίας common rail με απόδοση 170 hp.

Με τον νέο κινητήρα 1.4 TSI / 122hp η Octavia5 φτάνει τη μέγιστη τελική ταχύτητα των 203 χλμ/ ώρα και επιταχύνει από το 0 έως 100 χλμ/ ώρα σε 9,7 δευτερόλεπτα. Εντυπωσιακή είναι η ροπή που φτάνει τα 200Nm από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. Η συνδυασμένη κατανάλωση είναι μόλις 6,6 λίτρα ανά 100 χλμ. Δεν είναι υπερβολή, λοιπόν, που τόσο ο κινητήρας αυτός όσο και ο 1.8TSI θεωρούνται ως τα "διαμάντια" της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Έξυπνη, με επιβλητική εμφάνιση και κορυφαίες επιδόσεις χαρίζει στους επιβάτες μοναδική άνεση, οδηγική ευχαρίστηση, πολυτέλεια και απόλυτη ασφάλεια. Η νέα Skoda Octavia 5 είναι εδώ για να γίνει η νέα αγαπημένη! Η τιμή διάθεσης της ξεκινά από 14.990 ευρώ.



Νίκος Κορόβηλας

Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Lifestyle >> Auto - Moto
 
Στις 23-27 Σεπτεμβρίου το ATHENS TUNING SHOW
Μεταξύ 23ης και 27ης Σεπτεμβρίου θα πραγματοποιηθεί το ATHENS TUNING SHOW 2009, το μοναδικό διαδραστικό multi-event για την Τεχνολογία και το Lifestyle του Αυτοκινήτου και της Μοτοσικλέτας, το οποίο θα ανοίξει τις πύλες του στο Ολυμπιακό Κέντρο Ξιφασκίας (Πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο Ελληνικού).

Ο θεσμός αυτή τη χρονιά γιορτάζει την πρώτη πενταετία μιας δυναμικής και δημιουργικής παρουσίας στην Ελληνική σκηνή του Event Marketing και επιφυλάσσει και πάλι πολλές εκπλήξεις για το κοινό.

Η διοργανώτρια FUTURE PROMOTIONS Α.Ε. σχεδιάζει και για αυτή τη χρονιά πρωτο-εμφανιζόμενα παράλληλα shows & events για το κοινό, αλλά και λανσαρίσματα νέων μοντέλων Αυτοκινήτου, νέων Τεχνολογιών και νέων lifestyle προϊόντων και υπηρεσιών για τον σύγχρονο καταναλωτή.



Νίκος Κορόβηλας

Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Lifestyle >> Auto - Moto
 
Διπλή επιτυχία για τη στρατηγική BMW EfficientDynamics στην Αμερική
Λαμπρό ντεμπούτο στην Αμερική για τον BMW Advanced Diesel με BMW BluePerformance: το διάσημο περιοδικό του ειδικού τύπου «Ward's Auto World» επέλεξε τον 3.0 εξακύλινδρο εν σειρά twin-turbo πετρελαιοκινητήρα με σύστημα SCR για μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου μεταξύ των «10 Καλύτερων Κινητήρων» για το 2009. Ο κινητήρας 3.0 diesel που λανσαρίστηκε στην αμερικάνικη αγορά πριν από μερικούς μόλις μήνες και τώρα προσφέρεται με τις BMW 335d Sedan και BMW X5 xDrive35d, κέρδισε διθυραμβικές κριτικές και εκτοξεύτηκε κατευθείαν στην κορυφή της top ten λίστας, η οποία επίσης περιλαμβάνει τον 3.0 εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα twin-turbo, με ψεκασμό υψηλής ακρίβειας (high-precision injection) της BMW. Είναι η τρίτη συνεχόμενη φορά που ο ισχυρότερος εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας στο χαρτοφυλάκιο κινητήρων της BMW κατακτά μία θέση στη λίστα με τους «10 Καλύτερους Κινητήρες». Με τον ήδη αναγνωρισμένο βενζινοκινητήρα και το εντυπωσιακό ντεμπούτο του BMW Advanced Diesel, η BMW είναι η μοναδική κατασκευάστρια με δύο κινητήρες στην top ten λίστα του «Ward?s Auto World».

Η λίστα των «10 Καλύτερων Κινητήρων» ανακοινώθηκε στο πλαίσιο του Διεθνούς Σαλονιού Αυτοκινήτου Β. Αμερικής 2009 στο Ντιτρόιτ, όπου δόθηκαν και τα βραβεία στους νικητές. Πριν από την τελετή απονομής, μία επιτροπή ειδικών από το χώρο του αυτοκινήτου επέλεξαν τους δέκα πιο καινοτομικούς και πρωτοποριακούς κινητήρες από μία ποικίλη και εκτενή γκάμα κινητήρων, οι οποίοι κυκλοφορούν στην Αμερική. Η παρουσία του νέου BMW Advanced Diesel σ? αυτή τη λίστα αξιολόγησης που καταρτίζεται επί 15 χρόνια, ήταν τόσο αδιαφιλονίκητη και αναμενόμενη, όσο η επιστροφή του βενζινοκινητήρα twin turbo άμεσου ψεκασμού της BMW.

Χάρη στο σύστημα SCR (Selective Catalytic Reduction/Επιλεκτική Καταλυτική Μείωση Ρύπων) με ψεκασμό ουρίας για μειωμένες εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOX), που τοποθετείται επιπλέον του φίλτρου σωματιδίων diesel, ο BMW Advanced Diesel με BMW Blue Performance, πληροί ακόμα και τις πιο αυστηρές προδιαγραφές εκπομπών ρύπων, όπως αυτές που ισχύουν στην Καλιφόρνια και άλλες ομοσπονδιακές πολιτείες της Αμερικής. Επομένως, τα μέλη της επιτροπής του «Ward?s Auto World» συμφώνησαν για τον τίτλο «Άριστος Εκπρόσωπος της Τεχνολογίας Diesel». Οι ειδικοί εξέφρασαν επίσης την πεποίθησή τους ότι οι BMW 335d και BMW X5 xDrive35d θα μπορούσαν να ξεπεράσουν ακόμα και υβριδικά μοντέλα κατασκευασμένα από άλλους κατασκευαστές, ακόμα και να επιφέρουν μία επανάσταση υπέρ των κινητήρων diesel μεταξύ των απρόθυμων Αμερικανών πελατών.



Νίκος Κορόβηλας

Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Lifestyle >> Auto - Moto
 
Mitsubishi i-MiEV Sport Air Concept
Για το σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης προγραμματίστηκε η παγκόσμια πρώτη εμφάνιση του μικρού ηλεκτρικού μοντέλου.

Το i-MiEV Sport Air είναι ένα εκθεσιακό μοντέλο που εξελίσσεται με σκοπό να μας πάει λίγο πιο κοντά στο μέλλον της αυτοκίνησης, που όπως όλα δείχνουν είναι μακριά από τα ορυκτά καύσιμα. Και αυτό είναι μάλλον το πιο «αληθινό» concept car της γενιάς του σε μέγεθος εύκολο στην καθημερινότητα μας και με την απόλαυση σαν κύριο στόχο του.

Μένει να δούμε αν και πότε θα αποφασίσει η εταιρία την μαζική παραγωγή του.





Χριστίνα Μυρτώ Σταθάκη

Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Lifestyle >> Auto - Moto
 
Προηγούμενα 6 θέματαΕμφάνιση θεμάτων 19 - 24 από συνολικά 156 θέματαΕπόμενα 6 θέματα
 
Home | Statistics | Add Station | Advertising | Streaming | Contact Us | Site Map | Greek |

© 2008 Web Development by DATAGEN No part of this site may be reproduced in any form without the prior permission of the publisher