24radio

Categories
Cinema
Cinema News
Movies Of The Week
Culture
Events
Theater
Lifestyle
Auto - Moto
Celebrities
Travel
Media
Newspapers
Radio
Tv
Music
UK Top 40
US Top 40
Διεθνές Ρεπερτόριο
Ελληνικό Ρεπερτόριο
News
Greece
Money
Politice
Strange
World
Sports
Basketball
Bet
Formula 1
Miscellaneous
Soccer
Stivos
Tennis
Volleyball
Technology
Computers
Gadgets
Games
Internet
Mobile
 
Login
Username
Password
Forgot you password;
Add Your Station!
Statistics
Lifestyle >> Auto - Moto
Mazda MX-5 1,8L: O... δάσκαλος της γύρας
Για μια χώρα όπως η δική μας κατασκευές σαν το MX-5 της Mazda σε κάνουν να σκέφτεσαι ότι η ζωή είναι ωραία. Το Miata σηματοδότησε την αναγέννηση μιας ολόκληρης κατηγορίας αυτοκινήτων, των roadster, που κατά ένα παράξενο λόγο, κάτι σαν τους... δεινοσαύρους, ας πούμε, εξαφανίστηκαν αίφνης από τις γραμμές παραγωγής των αυτοκινητοβιομηχανιών. Η Mazda που τα τελευταία χρόνια αποτελεί την ευχάριστη έκπληξη, όσον αφορά στα μοντέλα που έχει παρουσιάσει, τόλμησε με μια κατασκευή που πέρασε στο πάνθεον της ιστορίας του αυτοκινήτου. Δημιούργησε ένα αμιγώς διθέσιο όχημα που βασικότερο στόχο του είχε να σου διεγείρει στο έπακρο όλες τις αισθήσεις, χωρίς μάλιστα να χρειαζόταν να δαπανηθεί ένας... σκασμός λεφτά ως κόστος κτήσης του.

Η ιστορία απέδειξε ότι όλοι μας, τουλάχιστον εμείς οι Μεσόγειοι, θα πρέπει να λέμε και κανένα ευχαριστώ που και που στους σχεδιαστές του... Οι άνθρωποι της ηλικίας μου τουλάχιστον, οι σημερινοί σαραντάρηδες, είμαστε βαθιά υπόχρεοι. Θα χάναμε... πολυτιμότατο χρόνο μέχρι να εμφανιζόταν μια άλλη εταιρία που θα έπραττε κάτι ανάλογο. Αν το έκανε κάποια βέβαια? Το Miata αποτέλεσε το σπόρο που έγινε δένδρο. Το τετράχροχο φίλος, αδελφός και σύντροφος. Το όχημα που έκανες... παρέα μαζί του. Το αυτοκίνητο που είχε συνάμα και το ρόλο του... δασκάλου. Δεν είναι δα, και λίγοι, αυτοί που γαλουχήθηκαν στα μυστικά της πίσω κίνησης πίσω από το τιμόνι του.

Στη σημερινή του, πολύ πρόσφατη, μορφή συνεχίζει να κλέβει την παράσταση, προσφέροντας την ίδια συνταγή σε άλλη συσκευασία. Και για να μην παρεξηγηθώ, εξηγώ. Δεν το λέω υποτιμητικά. Τουναντίον, μάλιστα. Το MX-5 έχει νικήσει το χρόνο. Το νέο του κουστούμι είναι σύμφωνο με τις επιταγές των... μεγάλων μόδιστρων, αλλά αυτό που χλευάζει το... χρόνο κατάμουτρα, είναι ο χαρακτήρας του. Αδαμάντινος. Δεν μεταβάλλεται. Προσφέρει, όπως και το πρώτο που πέρασε από τη γραμμή παραγωγής και κατόπιν το κατώφλι του εργοστασίου, αέρα ανανέωσης, μαγικές στιγμές και μια φιλία που στηρίζεται στην αρχή της συντροφικότητας. Τίμια κατασκευή. Δεν σου παίρνει το μυαλό με την εμφάνιση και μετά σε αφήνει στα κρύα του λουτρού. Αφού το «μάτι» χορτάσει τις καμπύλες και του σφριγηλού κορμιού, έρχεται το... μάθημα. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με τον κινητήρα μπροστά και την κίνηση στον σωστό, δηλαδή τον πίσω, άξονα.

Το κοντό αμάξωμα σε κάνει να καταλάβεις αμέσως ότι απώτερος σκοπός του Miata είναι να χαρίζει όμορφες στιγμές και να δημιουργεί ακόμα καλύτερες αναμνήσεις. Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα κεφάτο αλλά συνάμα δεν τρομάζει τον χειριστή του σε καμία περίπτωση. Τον προκαλεί μόνιμα να αναζητήσει νέα όρια. Να πάει τη σχέση τους ακόμα παραπέρα. Σου δείχνει με ασφάλεια ένα κόσμο όπου όλα μπορούν να πηγαίνουν με το πλάι. Να βλέπεις, κυριολεκτικά, το δρόμο υπό άλλη γωνία. Να ανακαλύπτεις ότι κάθε καμπή, μικρή ή μεγάλη, γρήγορη ή αργή, κρύβει μέσα της μαγεία. Αποτελεί εφαλτήριο για... καλύτερες ημέρες, μέσα στη μουντάδα της τσιμεντούπολης. Η διαδρομές συνοδεύονται, πλέον, από ένα μόνιμο χαμόγελο. Αν βγεις και λίγο πιο έξω, στην εξοχή, το ανοίγεις και γίνεσαι ένα με τη φύση. Το παιχνίδι βέβαια συνεχίζεται. Τα χέρια γίνονται ολοένα πιο γρήγορα στο... ανάποδο. Κανένα πρόβλημα. Τα περιθώρια είναι ψηλότερα από αυτό που αρχικά θεωρούσες ανέφικτο. Έχει ένα μαγικό τρόπο να σε μυεί.

Εύκολα αντιλαμβάνεσαι ότι δεν πρόκειται για ένα κομμάτι άψυχης λαμαρίνας. Ότι πρόκειται για μέταλλο που εκπέμπει μια ξεχωριστεί θέρμη. Είναι... ερωτεύσιμο το Miata. Δεν το έκρυψε ποτέ. Πόσο μάλλον δε τώρα που βρίσκεται στην καλύτερη στιγμή του. Κλειστό ή ανοικτό, η διαδικασία της... μεταμόρφωσης αποτελεί, άλλωστε, παιχνίδι, είναι... γεννημένο έτοιμο για να σβήνει έννοιες και σκοτούρες. Μια μηχανή νεότητας στην τιμή των 27μιση χιλιάδων, στην καλή έκδοση High. Ξεχάστε τις σκέψεις για πλαστικές και μπότοξ και κάντε το... φυσικό λίφτινγκ με ένα Miata.

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

Το τίμιο της κατασκευής. Είναι ότι δείχνει. Μια μηχανή παραγωγής χαράς. Μπαίνεις μέσα και ανακαλύπτεις ότι.. η ζωή είναι ωραία. Στην καλύτερη στιγμή της καριέρας του είναι φυσικά απίστευτα «ερωτεύσιμο». Μεγάλος δάσκαλος στο ανάποδο τιμόνι χωρίς ταυτόχρονα να τρομάζει σε καμία στιγμή τον οδηγό του.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ? ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

MAZDA MX-5 1,8L

ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 1.798 cc

ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ-ΒΑΛΒΙΔΕΣ: 4-16

ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ: 126/6.500

ΡΟΠΗ: 17Kgm/4.500

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 200km

0-100 km/h: 8,9sec

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Ανεξάρτητα διπλά ψαλίδια

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Πολλαπλών συνδέσμων

ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Στους πίσω τροχούς

ΚΙΒΩΤΙΟ: 5 σχέσεων

ΦΡΕΝΑ: Αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός, δίσκοι πίσω

ΒΑΡΟΣ: 1.155 Κg

ΜΗΚΟΣ/ΠΛΑΤΟΣ/ΥΨΟΣ: 3.995mm / 1.720mm / 1.245mm

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.330

ΠΟΡΤΜΠΑΓΚΑΖ: 150Lit.

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ: 7,3Lit/100km




Νίκος Κορόβηλας

Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Lifestyle >> Auto - Moto
 
Το νέο Opel Ampera αποκαλύπτεται στο σαλόνι της Γενεύης
Το όνομα αυτού Ampera και θα είναι σίγουρα η μεγάλη «ατραξιόν» του περιπτέρου της Opel στο επερχόμενο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης (5 με 15 Μαρτίου).

Σύμφωνα με τα λόγια του Alain Visser, διευθυντή marketing της GM Europe '' Με αυτό το όχημα θα γίνουμε οι πρώτοι Ευρωπαίοι κατασκευαστές που προσφέρουν στο κοινό ένα αυτοκίνητο που θα μπορεί να λειτουργεί για αρκετά χιλιόμετρα βασισμένο στην ηλεκτρική ενέργεια''

Η τεχνολογία ηλεκτρικής προώθησης Voltec της GM λειτουργεί διαφορετικά σε σχέση με άλλα προχωρημένα συστήματα προώθησης. Για τα πρώτα 60 χιλιόμετρα χρησιμοποιεί αποκλειστικά το ηλεκτρικό ρεύμα αποθηκευμένο στις μπαταρίες λιθίου που φορτίζονται από απλή πρίζα 230volt. Μετά μπορεί να συνεχίσει να ταξιδεύει άνετα χάρη στο ρεύμα που παράγει μια μικρή μηχανή εσωτερικής καύσης.

Πληροφορίες ή εικόνες για το αμάξωμα του νέου Ampera δεν υπάρχουν ακόμα αλλά υποθέτουμε πως θα έχει το ίδιο πεντάθυρο σχήμα με το Volt της Chevrolet (το αντίστοιχο ηλεκτρικό μοντέλο που κυκλοφορεί στην Αμερική). Αλλά ,όπως συμβαίνει πάντα με τα μεγάλα μυστικά των αυτοκινητοβιομηχανιών, για να μάθουμε τα πάντα για την νέα άφιξη της Opel θα πρέπει να περιμένουμε τις αρχές Μαρτίου.


Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Lifestyle >> Auto - Moto
 
Το νέο MINI Cabrio
Το νέο MINI Cabrio συμβολίζει τη χαρά της ανοιχτής οδήγησης και εκφράζει το μοναδικό στυλ της μάρκας ΜΙΝΙ. Αγγίζοντας ακόμα υψηλότερα πρότυπα σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, τα μοναδικά χαρακτηριστικά του ΜΙΝΙ Cabrio στην κατηγορία του ως προς τη σχεδίαση, ανώτερη ποιότητα, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις και λειτουργικότητα έχουν βελτιωθεί, πλησιάζοντας την τελειότητα.

Αμάξωμα με δύο πόρτες και μαλακή οροφή, συμπεριλαμβανομένης μιας ξεχωριστής συρόμενης οροφής προσφέρει μοναδικές, απαράμιλλες αναλογίες, λείες, οριζόντιες γραμμές και πραγματικά ξεχωριστό στυλ. Αντιπροσωπευτική σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, στοιχεία σχεδίασης και αναλογίες που αναδεικνύουν το νέο μοντέλο σε γνήσιο μέλος της οικογένειας ΜΙΝΙ.

Ανανεωμένη, σοφιστικέ εμφάνιση που υπογραμμίζει την επιμηκυμένη σιλουέτα και αναδεικνύει την παρουσία του αυτοκινήτου, μπροστά και πίσω. Προηγμένες, υψηλής αισθητικής επιφάνειες αμαξώματος, λάμψη roadster λόγω χαμηλής γραμμής οροφής, roll bar ασφαλείας που δεν εκτίθεται σε κοινή θέα. Σχεδίαση εμπρός και πίσω φώτων όπως στα τρέχοντα μοντέλα ΜΙΝΙ. Τέσσερα εσωτερικά σημεία άρθρωσης για το κάλυμμα του χώρου αποσκευών προσφέρουν μία αρμονική και λεία εμφάνιση που δίδει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στο φαρδύ πίσω άκρο.

Ηλεκτροϋδραυλική λειτουργία οροφής, συμπεριλαμβανομένης συρόμενης λειτουργίας, στάνταρ. Δυνατότητα ανοίγματος και κλεισίματος του soft top, με ταχύτητα μέχρι 30 km/h. Προαιρετικός Χρονοδιακόπτης για Συνεχώς Ανοιχτή Οροφή: ένα ειδικό χαρακτηριστικό το οποίο προσδιορίζει το χρόνο οδήγησης με την οροφή ανοιχτή. Ακόμα μεγαλύτερη γκάμα εξωτερικών αποχρώσεων, χρωμάτων οροφής, ζαντών, ταπετσαριών και ένθετων εσωτερικού για περισσότερες επιλογές στη διαμόρφωση του αυτοκινήτου. Προαιρετικός και ειδικός εξοπλισμός αποκλειστικά για το μοντέλο αυτό.

Νέο, ηλεκτρομηχανικής λειτουργίας roll bar πίσω από τα πίσω καθίσματα, ενεργοποιείται από το κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα ασφαλείας του αυτοκινήτου σε περίπτωση επικείμενης ανατροπής. Η καινοτομική, απόλυτα μοναδική αρχή μιας μονοκόμματης μπάρας ασφαλείας επιτρέπει βέλτιστη ορατότητα προς τα πίσω και διευκολύνει την ορατότητα στο πλάι. Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι η δυνατότητα ενσωμάτωσης ενός πολύ μεγάλου ανοίγματος φόρτωσης μεταξύ χώρου αποσκευών και επιβατών.

Έξοχη λειτουργικότητα διασφαλίζεται από την ευέλικτη φιλοσοφία αποθηκευτικών χώρων. Σύστημα εύκολης φόρτωσης (Easy-load) που προσφέρει ακόμα μεγαλύτερο άνοιγμα στο χώρο αποσκευών, ατομικά αναδιπλούμενες πλάτες πίσω καθισμάτων που ασφαλίζουν στη θέση τους, έδραση ραφιού σε δύο θέσεις, ανάλογα με τις απαιτήσεις. Χωρητικότητα για αποσκευές αυξημένη στα 125 λίτρα (+5) με την οροφή ανοιχτή, 170 λίτρα (+5) με την οροφή κλειστή, και 660 λίτρα (+55) με την πλάτη πίσω καθισμάτων κατεβασμένη.

Νέα γενιά τετρακύλινδρων βενζινοκινητήρων με υπερσυμπιεστές Twin-Scroll ή πλήρως μεταβλητή διαχείριση βαλβίδων. Κυβισμός 1598 cc, μέγιστη ισχύς 88 kW/120 hp (MINI Cooper Cabrio) και 128 kW/175 hp (MINI Cooper S Cabrio). Και οι δύο εκδόσεις κινητήρων με πλούσια γκάμα τεχνικών χαρακτηριστικών που χρησιμεύουν για τη βελτιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου και των εκπομπών ρύπων: Auto Start Stop, Brake Energy Regeneration, Δείκτης Αλλαγής Ταχύτητας.

Κίνηση μπροστά, αίσθηση go-kart χαρακτηριστική της μάρκας με αναβαθμισμένη τεχνολογία ανάρτησης ειδικά διαμορφωμένη για το MINI Cabrio. Ηλεκτρομηχανικό Σύστημα Διεύθυνσης Electromechanical Power Steering (EPS). Σύστημα πέδησης με ABS, Electronic Brake Force Distribution (EBD), Cornering Brake Control (CBC) και Brake Assistant καθώς και Dynamic Stability Control (DSC) συμπεριλαμβάνει Start-Off Assistant στάνταρ. Dynamic Traction Control (DTC) με λειτουργία ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης στους κινητήριους τροχούς διατίθεται προαιρετικά.

Δομή αμαξώματος βελτιστοποιημένη για συγκρούσεις με νέο πάτωμα, κολόνες Α και μαρσπιέ κατάλληλα ενισχυμένα για Cabrio. Ακαμψία αμαξώματος βελτιωμένη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με μείωση βάρους 10 kg. Εμπρόσθιοι αερόσακοι, αερόσακοι προστασίας θώρακα/οσφυϊκής χώρας στο πλάι ενσωματωμένοι στην πλάτη του καθίσματος, αισθητήρας ανατροπής που ελέγχει το σύστημα ασφαλείας ανατροπής, αερόσακοι και προεντατήρες ζωνών με βελτιστοποιημένη λειτουργία. Ελαστικά Runflat και Δείκτης Βλάβης Ελαστικού (Tyre Defect Indicator).

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ:


MINI Cooper S Cabrio

Τετρακύλινδρος κινητήρας με Twin-Scroll turbocharger και άμεσο ψεκασμό καυσίμου.

Κυβισμός: 1598 cc, μέγ. ισχύς: 128 kW/175 hp στις 5500 rpm.

Μέγιστη ροπή: 240 Nm από 1600?5000 rpm

(260 Nm με Overboost).

Επιτάχυνση 0?100 km/h: 7.4 sec, Τελική ταχύτητα: 222 km/h.

Μέση κατανάλωση σύμφωνα με τα πρότυπα EU:

6.4 litres/100 km,

Κατηγορία CO2 : 153 g/km.

MINI Cooper Cabrio

Τετρακύλινδρος κινητήρας με πλήρως μεταβλητή διαχείριση βαλβίδων βασισμένη στην τεχνολογία VALVETRONIC του BMW Group.

Κυβισμός: 1,598 cc, μέγ. ισχύς: 88 kW/120 hp στις 6000 rpm.

Μέγιστη ροπή: 160 Nm στις 4250 rpm.

Επιτάχυνση (0?100 km/h): 9.8 sec, Τελική ταχύτητα: 198 km/h.

Μέση κατανάλωση σύμφωνα με τα πρότυπα EU: 5.7 litres/100 km,

Κατηγορία CO2 : 137 g/km.



Νίκος Κορόβηλας

Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Lifestyle >> Auto - Moto
 
Η γκάμα μοντέλων BMW την Άνοιξη του 2009
Την Άνοιξη του 2009, η προϊοντική γκάμα BMW επεκτείνεται με αρκετά μοντέλα βελτιωμένης κατανάλωσης και μειωμένων εκπομπών ρύπων. Σαν αποτέλεσμα, ο αριθμός μοντέλων που ήδη πληρούν το πρότυπο εκπομπών EU5 πριν από το Σεπτέμβριο του 2009, έχει αυξηθεί στα 49. Και η BMW 330d με προαιρετική BMW BluePerformance Technology ήδη πληροί τις προδιαγραφές του EU6, που πρόκειται να ισχύσουν από το 2014.

Η γκάμα μοντέλων εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών ρύπων ξεκινά από την BMW Σειρά 1 και φτάνει μέχρι την BMW Σειρά 7, συμπεριλαμβάνοντας και τις BMW X.

Η νέα BMW 116d σηματοδοτεί την είσοδο ενός πολύ αποδοτικού μοντέλου στην BMW Σειρά 1. Με κινητήρα έναν τετρακύλινδρο 2.0 diesel που παράγει 85 kW/115 hp, η BMW 116d καταναλώνει κατά μέσο όρο μόλις 4,4 λίτρα/100 χλμ. στον ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών - ενώ με εκπομπές CO2 μόλις 118 γραμμάρια είναι αυτή τη στιγμή το μοντέλο με τη μικρότερη κατανάλωση και τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων σε όλη τη γκάμα BMW. Η μέγιστη ροπή των 260 Nm και η επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα σε 10,2 δεύτερα του τρίθυρου μοντέλου χαρίζει στη νέα BMW 116d τις διάσημες σπορ επιδόσεις της μάρκας, σε συνδυασμό με εξαιρετικά οικονομική κατανάλωση. Η BMW Σειρά 3 Cabrio διατίθεται επίσης με το νέο, εξακύλινδρο εν σειρά πετρελαιοκινητήρα (straight-six diesel) της BMW, που επίσης πληροί τις προδιαγραφές EU5.

BMW EfficientDynamics - στάνταρ σε όλες τις νέες BMW.

Η συνεχώς αυξανόμενη γκάμα πολύ οικονομικών και καθαρών μοντέλων είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής εξέλιξης BMW EfficientDynamics, που συνεχώς εξελίσσεται. Στόχος, ασφαλώς, είναι η περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων σε όλα τα νέα μοντέλα και ταυτόχρονα ένα ακόμα υψηλότερο πρότυπο οδηγικής απόλαυσης.

Χάρη στη χρήση των τεχνολογιών EfficientDynamics σαν στάνταρ χαρακτηριστικά σε όλο το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο, η BMW πουλά τώρα κάθε μήνα περισσότερα αυτοκίνητα βελτιωμένης κατανάλωσης και μειωμένων εκπομπών CO2 από όσα άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων μέσα σε έναν ολόκληρο χρόνο.

Το λανσάρισμα της νέας BMW Z4 το Μάιο του 2009 φέρνει στην κατηγορία roadster αυτή την αποδοτική τεχνολογία. Και με την BMW 116d που κυκλοφορεί στην αγορά το Μάρτιο του 2009, 20 μοντέλα BMW ήδη προσφέρουν εκπομπές CO2 κάτω από 140 γραμ. / χλμ.

Μεταξύ των 49 μοντέλων που ήδη πληρούν τις προδιαγραφές EU5 από την άνοιξη του 2009, η νέα BMW Z4, με τρεις κινητήρες εξ αρχής, ικανοποιεί επίσης όλες τις απαιτήσεις για το EU5.


Νίκος Κορόβηλας

Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Lifestyle >> Auto - Moto
 
2010 Chevrolet Equinox: Crossover για όλες τις εποχές και όλα τα lifestyle
Η Chevrolet αποκάλυψε το νέο 2010 Equinox, ένα συμπαγές crossover, που συνδυάζει ξεχωριστή σχεδίαση με έξοχη απόδοση. Με ένα νέο κινητήρα άμεσου ψεκασμού 2.4L, το Equinox αναμένεται να προσφέρει την καλύτερη στην κατηγορία του οικονομία καυσίμου σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου 30 mpg (εκκρεμεί πιστοποίηση EPA) - βελτίωση 25% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Η Chevrolet εκτιμά ότι σχεδόν τα δύο τρίτα των πελατών θα επιλέξουν τον αποδοτικό κινητήρα 2.4L.

Η εξωτερική σχεδίαση του νέου Equinox είναι εμπνευσμένη από το Chevrolet Malibu sedan και το Traverse crossover. Όπως αυτά τα μοντέλα, το νέο Equinox δηλώνει το στυλ του, με έμφαση στη λεπτομέρεια και απρόσμενα χαρακτηριστικά.

Το 2010 Equinox θα αρχίσει να πωλείται στα μέσα του 2009. Διατίθεται σε εκδόσεις LS, LT και LTZ, με προαιρετικό all-wheel-drive. Οι δύο κινητήρες χρησιμοποιούν άμεσο ψεκασμό και τεχνολογία μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων. Κύρια χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου: Νέος κινητήρας άμεσου ψεκασμού 2.4L Ecotec I-4 με ισχύ περίπου 182 hp (135 kW), διανύει 30 mpg στον αυτοκινητόδρομο, 21 mpg στην πόλη (εκκρεμεί πιστοποίηση EPA), νέος V-6 κινητήρας 3.0L DOHC με ισχύ περίπου 255 hp (190 kW), διανύει 25 mpg στον αυτοκινητόδρομο, 18 στην πόλη (εκκρεμεί πιστοποίηση EPA), αυτονομία άνω των 800 km και με τους δύο κινητήρες, για λιγότερους ανεφοδιασμούς, έξι στάνταρ αερόσακοι: δύο εμπρόσθιοι, πλευρικοί τύπου κουρτίνας και προστασίας θώρακα/οσφυϊκής χώρας, στάνταρ τέσσερα δισκόφρενα με ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας StabiliTrak και έλεγχο πρόσφυσης, στάνταρ OnStar και XM Satellite Radio και ευφυές σύστημα εκκίνησης μέσω τηλεχειρισμού, που μπορεί να ενεργοποιεί το σύστημα HVAC και τα προαιρετικά θερμαινόμενα καθίσματα, ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία.


Νίκος Κορόβηλας

Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Lifestyle >> Auto - Moto
 
Sold out....
Μπορεί η τιμή της Bugatti Veyron να ξεπερνά το 1 εκατομμύριο ευρώ, αλλά αυτό δεν απέτρεψε αρκετούς λάτρεις του αυτοκινήτου να βάλουν το χέρι ?πολύ- βαθιά στην τσέπη, για να την αποκτήσουν.

Το αρχικό πρότζεκτ για τη Veyron προέβλεπε την κατασκευή μόλις 300 κομματιών, τα οποία θα διατίθεντο μέσα σε τέσσερα χρόνια.

Πριν λίγες μέρες, εκπρόσωπος της εταιρείας ανακοίνωσε ότι έχουν ήδη πουληθεί 250 αυτοκίνητα και απομένουν μόλις 50 για όσους... βιαστούν.

Σε αυτά τα πενήντα, μπορούν να προστεθούν 15 της έκδοσης Sang Noir, πέντε της Pur Sang και πέντε της Hermes.

Το Μάρτιο θα ξεκινήσει η κατασκευή 150 αυτοκινήτων της έκδοσης Grand Sports, τα οποία όμως δε θα είναι διαθέσιμα στο ευρύ (;;;) κοινό, αλλά στους ήδη κατόχους αυτοκινήτων της Bugatti.


Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Lifestyle >> Auto - Moto
 
Προηγούμενα 6 θέματαΕμφάνιση θεμάτων 25 - 30 από συνολικά 156 θέματαΕπόμενα 6 θέματα
 
Home | Statistics | Add Station | Advertising | Streaming | Contact Us | Site Map | Greek |

© 2008 Web Development by DATAGEN No part of this site may be reproduced in any form without the prior permission of the publisher