24radio

Κατηγοριες
Cinema
Κινηματογραφικά Νέα
Οι Ταινίες της Εβδομάδας
Lifestyle
Auto - Moto
Celebrities
Ταξίδια
Media
Εφημερίδες
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Αθλητικά
Formula 1
Βόλεϊ
Διάφορα
Μπάσκετ
Ποδόσφαιρο
Στίβος
Στοίχημα
Τέννις
Επικαιρότητα
Ελλάδα
Κόσμος
Παράξενα
Πολιτική
Χρήμα
Μουσική
UK Top 40
US Top 40
Διεθνές Ρεπερτόριο
Ελληνικό Ρεπερτόριο
Πολιτισμός
Εκδηλώσεις
Θέατρο
Τεχνολογία
Gadgets
Games
Internet
Κινητά
Υπολογιστές
 
Εισοδοσ
Όνομα Χρήστη
Κωδικός
Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Add Your Station!
Στατιστικά
Πολιτισμός >> Θέατρο
Τα «Πουλιά» στο Ωδείο Αθηνών
Το χοροθέατρο «ART» της Αρτέμιδος Ιγνατίου ανεβάζει την περφόρμανς «Τα Πουλιά» στο περιστύλιο του Ωδείου Αθηνών, από σήμερα Τετάρτη 12 Νοεμβρίου.

Η είσοδος είναι ελεύθερη και οι πόρτες ανοίγουν για τους θεατές στις 7 το απόγευμα.

Πηγή έμπνευσης για την χορογραφία «Τα πουλιά» αποτέλεσε το έργο γλυπτικής «Τα μαύρα πουλιά» του Βαντίμ Ζαχάρωφ, το οποίο εκτίθεται στην είσοδο του μεγάρου του Ωδείου Αθηνών, όπου στεγάζεται το Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης.

Στη χορογραφία με την ομάδα «ART» συνεργάζονται σπουδαστές της ανώτερης σχολής δραματικής τέχνης του Ωδείου Αθηνών αλλά και σπουδαστές του μουσικού τμήματος.

Η παράσταση είναι μια ενδιαφέρουσα πρόταση, αρκούντως πειραματική και παρουσιάζεται με πνεύμα ελεύθερο και πρωτοποριακό.


Νέστορας Πουλάκος

Πηγή:cosmo.gr
Περισσότερα από Πολιτισμός >> Θέατρο
 
«Το ξύπνημα της άνοιξης» του Φρανκ Βέντεκιντ
Οι μαθητές ενός επαρχιακού σχολείου στην κρίσιμη ηλικία της εφηβείας, αντιμέτωποι με τον καταπιεστικό περίγυρό τους. To ξύπνημα της ερωτικής επιθυμίας τους συναντά τις βίαιες αντιδράσεις του σχολείου και της οικογένειας. Οι νέοι επαναστατούν διεκδικώντας την απόλυτη ελευθερία μέσα από ένα παιχνίδι με τον έρωτα και το θάνατο. Το πέρασμα στην ενηλικίωση σφραγίζει τη ζωή τους για πάντα.

Το κορυφαίο έργο του Φρανκ Βέντεκιντ, γραμμένο το 1891, υπήρξε για την εποχή του ένα έργο-σκάνδαλο και παραμένει έως και σήμερα προκλητικό. Μέσα σε μια ποιητική ατμόσφαιρα, γεμάτη ευαισθησία και λυρισμό, ο συγγραφέας θέτει διαχρονικά ερωτήματα για το ξύπνημα της σεξουαλικότητας. Ο Νίκος Μαστοράκης στην παράσταση του Εθνικού Θεάτρου καταθέτει τη δική του σύγχρονη, τολμηρή πρόταση με τη συμμετοχή μιας ομάδας νέων ταλαντούχων ηθοποιών που έχουν ξεχωρίσει.

Μετάφραση: Γιώργος Δεπάστας

Σκηνοθεσία - μουσική επιμέλεια: Νίκος Μαστοράκης

Σκηνικά - κοστούμια: Εύα Μανιδάκη

Κίνηση: Αμάλια Μπένετ

Φωτισμοί: Τάσος Παλαιορούτας

Παίζουν: Κωνσταντίνος Παπαχρόνης, Ιωάννα Παππά, Προμηθέας Αλειφερόπουλος, Όμηρος Πουλάκης, Άλκηστις Πουλοπούλου, Αννίτα Κούλη, Κωνσταντίνος Ασπιώτης, Θάνος Τοκάκης, Δημήτρης Κουτρουβιδέας, Νατάσσα Ζάγκα, Αγγελική Καρυστινού, Δημήτρης Καρτόκης, Γαλήνη Χατζηπασχάλη, Μιχάλης Φωτόπουλος,

Μίλτος Σωτηριάδης, Γιάννης Χαρτοδιπλωμένος

Προπαράσταση: 13 Νοεμβρίου

Πρεμιέρα: 14 Νοεμβρίου

Πληροφορίες: Τμήμα Προβολής και Επικοινωνίας, τηλ. 210 5288164-5

promodept@n-t.gr

Η παράσταση είναι κατάλληλη άνω των 15 ετών


Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Πολιτισμός >> Θέατρο
 
«20.000 λεύγες πάνω από τη θάλασσα» στον Φούρνο
Δύο φίλοι, ο Άρης και ο Στέλιος, ζουν ως έγκλειστοι νομάδες στο ίδιο τους το σπίτι, απομονωμένοι από τον έξω κόσμο, που υπονοείται ανεπαρκής και αφιλόξενος. Κάποια οικιακά αντικείμενα έχουν περιέλθει σε αχρησία.

Ο Άρης βιώνει τον εκούσιο αυτόν εγκλεισμό ως κυριολεξία, ο Στέλιος όμως έχει ανάγκη να προβάλλει στους τέσσερις τοίχους μια ερημική παραλία. Η ονειρική πραγματικότητα του Στέλιου σταδιακά παρεισφρύει στην αντικειμενική και τελικά κερδίζει έδαφος, μέχρι το σημείο που οι δυο φίλοι καταλήγουν να βλέπουν ένα κήτος στα σπλάχνα του οποίου βρίσκεται, με τη μορφή playmobil, ο... Προφήτης Ιωνάς! Οι δύο φίλοι καλούνται να ζήσουν μια βιβλική αποκάλυψη σε home edition και να πάρουν θέση σε διλήμματα για το καλό και το κακό που αφορούν και την τρέχουσα πολιτική σκηνή.

Θα πατήσουν οι δύο φίλοι το κουμπί ή θα αναβάλλουν το τέλος; Μια αινιγματική γυναικεία παρουσία που αιφνιδιάζει τους δυο άντρες προσφέρει τη λύση.

Μια σουρεαλιστική αλληγορία στις παρυφές του θεάτρου του παραλόγου με όχημα το μαύρο χιούμορ και οικολογικές αναφορές.

Κείμενο-σκηνοθεσία: Έλενα Τιμπλαλέξη

Παίζουν οι Νικόλας Αναστασόπουλος, Μαρία Πίγκου, Μιχάλης Χατζηνικολιδάκης.

Τα σκηνικά και τα κοστούμια υπογράφει ο εικαστικός Θοδωρής Χρυσικός

06.11.2008 - 28.11.2008

Διάρκεια: 60'

15 ευρώ Eίσοδος

10 ευρώ Φοιτητικό

Όνομα Ομάδας: UtopiArt


Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Πολιτισμός >> Θέατρο
 
Φουαγιέ 2008 - 2009: «the game» στο Θέατρο Βικτώρια
Ένας μολυβένιος στρατιώτης στη γωνία ενός παιδικού δωματίου.
Δε μοιάζει με τ' άλλα παιχνίδια. Έχει μονάχα ένα πόδι. Ανάμεσα σε παραμυθένιες μουσικές, πολύχρωμα παιχνίδια. Δεν τον θέλει κανείς. Δεν έχει μέλλον. Ένας άνθρωπος καταμεσής μιας κεντρικής λεωφόρου. Δε μοιάζει με τους άλλους ανθρώπους.

Φοράει μια παράξενη στολή. Ανάμεσα σε κόρνες αυτοκινήτων, βιαστικούς διαβάτες. Δεν τον ξέρει κανείς. Δεν έχει παρελθόν. Πού τελειώνει το παραμύθι; Πού ξεκινάει η πραγματικότητα; Πού είναι ομορφότερο να ζεις;

Μια παράσταση με αφορμή το κλασικό παραμύθι «Ο Μολυβένιος Στρατιώτης» του Hans Christian Andersen. Ένα έργο με πρωταγωνιστή ένα μολυβένιο στρατιώτη- ένα παιχνίδι που δεν παίχτηκε γιατί φτιάχτηκε λειψό. Ένα δευτερόλεπτο προτού εξοριστεί από το παιδικό δωμάτιο, κλείνει τα μάτια κι εύχεται να υπάρξει κάπου, κάποτε, ένας κόσμος, στον οποίο να ανήκει.

Όταν τα ξανανοίγει, βρίσκεται ανάμεσά μας, άνθρωπος μεταξύ ανθρώπων. Μέσα από διαδοχικές, εναλλασσόμενες εικόνες, σαν βγαλμένες από ένα κόμικ, ξετυλίγονται οι πρώτες του εμπειρίες, το ξύπνημα του σώματος, οι συνέπειες των επιλογών του, η κοινωνική του ενηλικίωση, η πορεία του προς τη γνώση.

Είναι όμως αυτός ο κόσμος που ευχήθηκε; Εκτός και αν. Το παιχνίδι μόλις άρχισε.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Ιδέα - Κείμενο - Σκηνοθεσία: Βασίλης Χρυσανθόπουλος-Μάρθα Μπουζιούρη
Επιμέλεια κίνησης: Ιωάννα Αποστόλου
Ενδυματολογική επιμέλεια - κατασκευή κοστουμιών: Αυγή Σκουλίδου
Πρωτότυπη μουσική: Διονύσης Χριστοδουλάτος

Παίζουν οι ηθοποιοί:
Γιάννης Μιχαλόπουλος, Μάρθα Μπουζιούρη, Αλέξανδρος Κλημόπουλος, Γεωργία Κουτάλη, Έφη Λιάλιου, Βασίλης Ζαϊφίδης

Τηλέφωνο Κρατήσεων: 6930.66.75.95
(το τηλέφωνο ισχύει ΜΟΝΟ γι' αυτή τη παράσταση)

ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Δευτέρα & Τρίτη - 21.15 έως 30 Δεκεμβρίου 2008

ΤΙΜΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ
Γενική είσοδος: 15 ευρώ με ποτό

Διάρκεια παραστασης: 90'

Από την Δευτέρα 10 Νοέμβρη κάθε Δευτέρα και Τρίτη στς 9:15μμ
Σκηνοθεσία: Βασίλης Χρυσανθόπουλος & Μάρθα Μπουζιούρη


Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Πολιτισμός >> Θέατρο
 
Wolfgang του Γιάννη Μαυριτσάκη
«Ο έρωτας θα έπρεπε να είναι αλλιώς...Θα έπρεπε να ξεχωρίζεις κάποιον... Να τον διαλέγεις ανάμεσα σε όλους τους άλλους και να μένεις μαζί του για πάντα».

Σ' ένα δωμάτιο λίγων τετραγωνικών μέτρων κάτω από τη γη ένας άνδρας, ο Wolfgang [Βόλφγκανγκ], κρατεί φυλακισμένο χρόνια ένα μικρό κορίτσι. Αναζητώντας τον ιδανικό έρωτα, δημιουργεί το δικό του μικρόκοσμο, επιχειρώντας να χτίσει μια σχέση απόλυτης αφοσίωσης που καταλήγει να γίνει μια σχέση παθολογικής εξάρτησης. Η προσπάθειά του να έχει τον απόλυτο έλεγχο παίρνει αναπόφευκτα το δρόμο της βίας...

Ο Γιάννης Μαυριτσάκης, ένας από τους πλέον ταλαντούχους συγγραφείς της νέας γενιάς, προσεγγίζει ένα αληθινό περιστατικό που συγκλόνισε την κοινή γνώμη της Ευρώπης. Με αφορμή την ιστορία της Νατάσας Κάμπους, της κοπέλας από την Αυστρία που έμεινε φυλακισμένη στο υπόγειο του απαγωγέα της για 8 χρόνια. Το έργο αναδεικνύει τη σκοτεινή πλευρά του έρωτα και τη μοναξιά στην οποία οδηγούνται τα πρόσωπα κινούμενα από τα ανεξέλεγκτα ένστικτά τους.

Πόσο μεταμορφώνει όλους μας ο έρωτας; Πόσο μακριά είμαστε διατεθειμένοι να φτάσουμε για την ιδανική σχέση; Με μια τολμηρή σκηνοθετική πρόταση η Κατερίνα Ευαγγελάτου θίγει ερωτήματα που αφορούν όλους μας.

Η ταυτότητα της παράστασης

Σκηνοθεσία: Κατερίνα Ευαγγελάτου

Σκηνικά - κοστούμια: Κωνσταντίνος Ζαμάνης

Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος

Φωτισμοί: Μελίνα Μάσχα

Παίζουν: Βασίλης Ανδρέου (Wolfgang), Λουκία Μιχαλοπούλου (Fabienne), Μάνος Βακούσης, Μαρία Ζορμπά, Σωτήρης Τσακομίδης, Νικόλας Αγγελής, Σεραφίτα Γρηγοριάδου.

Εθνικό Θέατρο, Σκηνή Β'

Από τις 7 Νοεμβρίου

Προπαράσταση: 6 Νοεμβρίου

Πρεμιέρα: 7 Νοεμβρίου

Η παράσταση είναι κατάλληλη για τους/τις άνω των 15 ετών.


Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Πολιτισμός >> Θέατρο
 
Οκτώ Γυναίκες
Το Φεστιβάλ Αθηνών & η Ελληνική Θεαμάτων συμπράττουν για την επανάληψη της παραγωγής «Οκτώ Γυναίκες» του Ρομπέρ Τομά, σε σκηνοθεσία Νίκου Καραθάνου.

Η παράσταση που ανέβηκε στα πλαίσια του Ελληνικού Φεστιβάλ τον Ιούνιο του 2007 με μεγάλη επιτυχία, επαναλαμβάνεται για είκοσι μόνο παραστάσεις στο χώρο της Πειραιώς 260.

Οκτώ γυναίκες - διαφορετικών ηλικιών και με διαφορετικούς δεσμούς συγγένειας ή όχι μεταξύ τους - κατηγορούνται, όταν ο Μαρσέλ, ο μοναδικός άνδρας της οικογένειας, βρίσκεται δολοφονημένος μ' ένα μαχαίρι στην πλάτη! Ποιος είναι ο δολοφόνος; Κάποιος έξω από το σπίτι, μία από τις οκτώ γυναίκες ή μήπως και οι οκτώ μαζί; Εγκλωβισμένες σ' ένα αστικό περιβάλλον, από το οποίο φαίνεται να μην υπάρχει έξοδος διαφυγής, αναζητούν το δράστη, για να βρεθούν ? καταρχήν - αντιμέτωπες με το κουβάρι της δικής τους ζωής, μιας ζωής κτισμένης με αλλεπάλληλα μυστικά και ψέματα!

Γραμμένο στα τέλη της δεκαετίας του 1950 και ξαναδουλεμένο μερικά χρόνια αργότερα, το πρώτο αυτό θεατρικό του Ρομπέρ Τομά, είναι είδος μικτό: με δομή που θυμίζει κινηματογράφο, είναι μια πικρή κωμωδία με στοιχεία θρίλερ, αστυνομικού, αλλά και μιούζικαλ. Το 2002 μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο από τον Φρανσουά Οζόν, με οκτώ εντυπωσιακές πρωταγωνίστριες, ανάμεσά τους την Κατρίν Ντενέβ, τη Φανί Αρντάν, την Ιζαμπέλ Υπέρ, την Εμανουέλ Μπεάρ. Τώρα ο Νίκος Καραθάνος, υπογράφοντας τη δεύτερή του σκηνοθεσία, το ανεβάζει στο θέατρο με μια απροσδόκητη καινοτομία!

Επιστρατεύει οκτώ γνωστούς και καταξιωμένους ηθοποιούς? του ιδίου συμπεριλαμβανομένου - για να υποδυθούν τις Οκτώ Γυναίκες!! Έτσι εκείνος θα υποδυθεί τη στρυφνή και νευρωτική Αυγούστα που έμεινε τελικά γεροντοκόρη, γιατί στα πάρτι δεν την πλησίαζε κανείς (το ρόλο είχε η Ιζαμπέλ Υπέρ στην ταινία)! Ο Χρήστος Στέργιογλου την υπεροπτική και γοητευτική Γκάμπι, σύζυγο του θύματος (στο ρόλο ήταν η Κατρίν Ντενέβ). Την αδελφή του μακαρίτη, την πρώην στριπτιζέζ, σκληρή και μυστηριώδη Πιερέτ (η Φανί Αρντάν στην ταινία) θα παίξει ο Αιμίλιος Χειλάκης! Τη σέξι καμαριέρα Λουίζ που φαίνεται ότι ερωτοτροπούσε με το αφεντικό της (Εμανουέλ Μπεάρ) υποδύεται ο Χρήστος Λούλης. Τη φιλάργυρη και συμφεροντολόγο γιαγιά, τη Μάμυ, ο Κοσμάς Φουντούκης. Την κυρία Σανέλ, την πληθωρική γκουβερνάντα με τα μυστικά πάθη, ο Νίκος Χατζόπουλος. Τη Σουζάν, τη μία από τις δύο κόρες του μακαρίτη (που θα αποδειχθεί τελικά ότι δεν ήταν και δική του) ο Αργύρης Ξάφης. Και τη νεότερη Κατρίν, την αγαπημένη κόρη του μπαμπά και κρυφά ερωτευμένη μαζί του, ο Γιάννης Κότσιφας!

Και οι καινοτομίες δε σταματούν εδώ: η δράση μεταφέρεται στα τέλη του 18ου αρχές 19ου αιώνα, σε ένα απομονωμένο χιονισμένο λόφο (αντί για ένα ζεστό αστικό σαλόνι) και οι οκτώ γυναίκες, που δεν είναι γυναίκες αλλά άνδρες που τις υποδύονται, εμφανίζονται με ένα μάλλον ουδέτερο μαύρο ρούχο, που παραπέμπει σε σχέδιο εποχής, δίχως όμως περούκες, αλλά με το πρόσωπο φυσικό, σχεδόν άβαφο, και τη φωνή όχι γυναικωτή!!!

Κι αυτό είναι και το μεγάλο σκηνοθετικό και ερμηνευτικό στοίχημα: πώς οι οκτώ άνδρες θα υποδυθούν τις γυναίκες, χωρίς να τις μιμηθούν τουλάχιστον με στερεότυπο ή γκροτέσκο τρόπο.

«Δηλαδή είναι δυσκολότερο να υποδυθεί κάποιος μια γυναίκα από ένα βασιλιά;» αναρωτιέται ο σκηνοθέτης του έργου, Νίκος Καραθάνος, επισημαίνοντας τη στέρεα θεατρική δομή του έργου του Ρομπέρ Τομά, με τους οκτώ ισόποσους ρόλους. «Είναι μια κωμωδία δύσκολη, που σχεδόν υποχρεώνει τους ηθοποιούς να είναι συνεχώς ο ένας σε επαφή με τον άλλο, με το έργο. Σημασία δεν έχει αν παίζεις ή όχι τη γυναίκα, αλλά ότι παίζεις σε ένα παιχνίδι, που καθώς εξελίσσεται από μια ατάκα στην επόμενη, φράση τη φράση, αποκαλύπτει όλα τα προβλήματα και τα ελαττώματα».

Ο Νίκος Καραθάνος επέλεξε τους ηθοποιούς «όπως στήνει κάποιος μια καλή ποδοσφαιρική ομάδα» κι εκείνοι αποδέχθηκαν το στοίχημα. «Αναζητήσαμε τη βαθύτερη ψυχολογία του άνδρα για να ερμηνεύσουμε τις γυναίκες», λέει ο Χρήστος Στέργιογλου (υποδύεται τη Γκάμπι, τη γυναίκα του μακαρίτη). «Είμαστε αληθινοί, με σεβασμό αν όχι θαυμασμό για το γυναικείο φύλο, που είναι περισσότερο ελεύθερο στην έκφραση των συναισθημάτων του. Σίγουρα δεν είναι εύκολο».

«Μην ξεχνάμε ότι το έργο είναι γραμμένο από άνδρα κι όλες οι κατηγορίες που τίθενται επί τάπητος είναι λόγω της απώλειας του άνδρα? προτύπου», επισημαίνει ο Αιμίλιος Χειλάκης, που έχει το ρόλο της σκοτεινής Πιερέτ? αδελφής του θύματος. «Η μεγάλη πρόκληση για έναν ηθοποιό είναι η ολοκληρωτική μεταμόρφωση, το άλλο φύλο. Εκεί εντοπίζεται και το στοίχημα, όχι στη μίμηση του γυναικείου τερτιπιού αλλά στην ουδετερότητα του ανθρώπινου όντος».

Αυτή η ουδέτερη περιοχή ανάμεσα στα δύο φύλα φαίνεται ότι είναι ο στόχος, αλλά και ο τόπος των οκτώ ηθοποιών, των Οκτώ ...Γυναικών. «Δεν παίζουμε ούτε ως άνδρες, ούτε ως γυναίκες», λέει ο Κοσμάς Φουντούκης που κρατά το ρόλο της φιλάργυρης γιαγιάς και συμφωνώντας μαζί του ο Γιάννης Κότσιφας, που ερμηνεύει την ατίθαση εγγονή Κατρίν, συμπληρώνει «σημασία έχει το θέλω του ρόλου».

Στην παράσταση παίζει ζωντανά και τριμελής μουσική ομάδα και ακούγονται τραγούδια, που όπως και στην ταινία, συνεισφέρουν το δικό τους μερίδιο στο παζλ της θεατρικής πλοκής.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Μετάφραση : Κοσμάς Φοντούκης

Σκηνοθεσία: Νίκος Καραθάνος

Σκηνικά - Κοστούμια : Έλλη Παπαγεωργακοπούλου

Κινησιολογία : Αμαλία Μπέννετ

Φωτισμοί : Λευτέρης Παυλόπουλος

Στιχουργός : Λένα Κιτσοπούλου

Μουσική: Φωτεινή Μπαξεβάνη

Βοηθός Σκηνοθέτη: Άρης Αρμαγανίδης

Βοηθός Φωτιστή: Νίκος Βλασόπουλος

ΔΙΑΝΟΜΗ (αλφαβητικά)

Θανάσης Ιωάννου, Νίκος Καραθάνος, Γιάννης Κότσιφας, Χρήστος Λούλης, Αργύρης Ξάφης, Χρήστος Στέργιογλου, Κοσμάς Φοντούκης, Αιμίλιος Χειλάκης, Νίκος Χατζόπουλος.

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ

Γιάννης Αγγελόπουλος (κρουστά), Μάριος Βαληνάκης (σαξόφωνο),

Κώστας Κωνσταντίνου (μπάσο), Κώστας Μπαλταζάνης (κιθάρα)

Οnline κρατήσεις εισιτηρίων

Ημ. Παραστάσεων: 06/11/2008 - 25/11/2008


Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Πολιτισμός >> Θέατρο
 
Προηγούμενα 6 θέματαΕμφάνιση θεμάτων 13 - 18 από συνολικά 39 θέματαΕπόμενα 6 θέματα
 
Κεντρική | Στατιστικά | Add Station | Προβολή | Streaming | Επικοινωνία | Site Map | English |

© 2008 Web Development by DATAGEN No part of this site may be reproduced in any form without the prior permission of the publisher