24radio

Κατηγοριες
Cinema
Κινηματογραφικά Νέα
Οι Ταινίες της Εβδομάδας
Lifestyle
Auto - Moto
Celebrities
Ταξίδια
Media
Εφημερίδες
Ραδιόφωνο
Τηλεόραση
Αθλητικά
Formula 1
Βόλεϊ
Διάφορα
Μπάσκετ
Ποδόσφαιρο
Στίβος
Στοίχημα
Τέννις
Επικαιρότητα
Ελλάδα
Κόσμος
Παράξενα
Πολιτική
Χρήμα
Μουσική
UK Top 40
US Top 40
Διεθνές Ρεπερτόριο
Ελληνικό Ρεπερτόριο
Πολιτισμός
Εκδηλώσεις
Θέατρο
Τεχνολογία
Gadgets
Games
Internet
Κινητά
Υπολογιστές
 
Εισοδοσ
Όνομα Χρήστη
Κωδικός
Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
Add Your Station!
Στατιστικά
Επικαιρότητα >> Χρήμα
«Πέφτουν» οι πρώτες ενισχύσεις στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία
Αρχίζει η υλοποίηση σχεδίων ενίσχυσης της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας με κοινοτικά κονδύλια, ύψους άνω των δώδεκα δισ. ευρώ, που χορηγούνται υπό μορφή δανείων με ευνοϊκούς όρους, επιδοτήσεων, δανείων με επιδοτούμενο επιτόκιο, αλλά και με μια σειρά άλλες ρυθμίσεις, που θα τονώσουν την αγορά αυτοκινήτου.

Όπως μεταδίδουν ειδησεογραφικά πρακτορεία, η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) πρόκειται να εγκρίνει εντός του Μαρτίου σχέδια ενίσχυσης της αυτοκινητοβιομηχανίας, ύψους 3,8 δισ. ευρώ, ενώ αναμένεται να ακολουθήσει η έγκριση ακόμη μιας σειράς σχεδίων, συνολικού ύψους 6,8 δισ. ευρώ.

Επίσης, θα χορηγηθούν ενισχύσεις, ύψους ενός δισ. ευρώ στο πλαίσιο της λεγόμενης ερευνητικής εταιρικής σχέσης του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για δράσεις τεχνολογικής μορφής, που αφορούν στα «πράσινα αυτοκίνητα».

Παράλληλα, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πραγματοποιεί διαβουλεύσεις με τα κράτη μέλη για την εφαρμογή προγραμμάτων απόσυρσης, στο πλαίσιο ενός ευρύτερου σχεδίου συντονισμένης δράσης για ανανέωση του ευρωπαϊκού στόλου αυτοκινήτων.
Ήδη, στις 16 Φεβρουαρίου έγιναν συναντήσεις μεταξύ της Επιτροπής και εμπειρογνωμόνων των κρατών μελών, προκειμένου να εφαρμοσθούν κοινές αρχές στην όλη διαδικασία. Σημειώνεται ότι εννέα κράτη της ΕΕ έχουν καταρτίσει τέτοια προγράμματα και άλλα βρίσκονται στο στάδιο του σχεδιασμού ή της κατάρτισης.

Οι αρμόδιες υπηρεσίες της ΕΕ, αλλά και κρατών μελών επιθυμούν να προωθηθούν οι σχετικές ενισχύσεις χωρίς καθυστερήσεις, δεδομένου ότι η κατάσταση στην ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία επιδεινώνεται μέρα με τη μέρα.
Περίπου το 60- 80% των νέων αυτοκινήτων στην Ευρώπη αγοράζονται με δάνεια και η χρηματοπιστωτική κρίση οδήγησε σε μείωση κατά 20% της οικονομικής δραστηριότητας της αυτοκινητοβιομηχανίας. Παρόμοιες τάσεις παρατηρούνται και σε τομείς, που σχετίζονται με την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία.


Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Επικαιρότητα >> Χρήμα
 
Στα 75 εκ ευρώ η τουριστική διαφήμιση της χώρας
Στα 75 εκ. ευρώ θα φτάσει το κονδύλι για τη διαφημιστική προβολή του ελληνικού τουρισμού το 2009 (άνοδος 50% σε σχέση με πέρυσι), όπως ανακοίνωσε στη Βουλή ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης, Κ. Μαρκόπουλος, ο οποίος απέφυγε να κάνει προβλέψεις για την πορεία του τουρισμού, πρόσθεσε ωστόσο ότι δεν πρέπει με αφορμή την οικονομική κρίση να στέλνουμε αυτοκαταστροφικό και ηττοπαθές μήνυμα.

Ακόμη, ο κ. Μαρκόπουλος έκανε γνωστό πως στις προθέσεις του υπουργείου είναι:
- Η αξιοποίηση της περιουσίας των Ελληνικών Τουριστικών Ακινήτων μέσω ΣΔΙΤ, προκειμένου να απορροφηθούν όσο δυνατόν περισσότερα χρήματα από το ΕΣΠΑ.
- Η κατάθεση δύο νομοσχεδίων. Το πρώτο για τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των καζίνο. Το δεύτερο για την ανασυγκρότηση των γραφείων του ΕΟΤ, με στόχο να πάψουν να είναι «εστίες ρουσφετιού», όπως είπε.

Απευθυνόμενος στα μέλη της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου, ο υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης εμφανίστηκε ιδιαίτερα προσεκτικός, διαφωνώντας με όσους συμβάλλουν στο κλίμα απαισιοδοξίας για την πορεία του τουρισμού: «Άλλος μιλά για μείωση 10% και άλλος για 30%. Τα νούμερα που έχουμε σήμερα στα χέρια μας δεν είναι συγκρίσιμα με πέρυσι. Λογικό είναι να μην έχουμε προκρατήσεις, αφού φέτος είναι άλλα τα δεδομένα... Κανείς δεν μπορεί να κάνει πρόβλεψη? Όποιος κάνει σήμερα πρόβλεψη είναι σίγουρο ότι θα διαψευσθεί?», τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Μαρκόπουλος.

Παράλληλα, ανακοίνωσε νέα προγράμματα κοινωνικού τουρισμού, τα οποία περιλαμβάνουν ειδικά προγράμματα για ΑμΕΑ, για τους νέους με προορισμούς κοντά στα ενδιαφέροντά τους και για τους πέντε πυρόπληκτους νομούς της χώρας.
Από το ΠΑΣΟΚ, η κ. Άντζελα Γκερέκου κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι δεν έχει σχέδιο για να αντιμετωπίσει το ακραίο σενάριο της μείωσης του τουρισμού κατά 30%, σημειώνοντας πως, αν στην καλύτερη περίπτωση, η μείωση είναι άνω του 10%, αυτό συνεπάγεται απώλεια 2 δισ. ευρώ και 50.000 θέσεων εργασίας.


Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Επικαιρότητα >> Χρήμα
 
Ισπανοί conquistadores στην ελληνική αγορά ενέργειας
Την ελληνική αγορά ενέργειας «φλερτάρουν» σταθερά οι Ισπανοί, έχοντας ήδη προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις με ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ), που έφθασαν το 1,25 δισ ευρώ.

Οι ισπανικές επιχειρήσεις άρχισαν να διεισδύουν στην Ελλάδα κυρίως στους τομείς του εμπορίου, της ενέργειας και των κατασκευών. Βέβαια, οι πρόσφατες εξελίξεις στο χρηματοπιστωτικό τομέα, παγκοσμίως έχουν επηρεάσει και την ισπανική οικονομία και προβλέπεται να έχουν επιπτώσεις και στην επενδυτική δραστηριότητα των Ισπανών στο εξωτερικό.
Αναλυτικά, την πενταετία 2004-2008 (το πρώτο εννεάμηνο του 2008) οι συνολικές ισπανικές επενδύσεις στην Ελλάδα, παρουσιάζουν την ακόλουθη εικόνα. Κατά κλάδο: (σε χιλιάδες ευρώ)
- Παραγωγή & διανομή ενέργειας : 219.032
- Εμπόριο (χονδρικό/ενδιάμεσο): 52.804
- Μη σιδηρούχα ορυκτά: 413.634
- Ασφάλειες: 310.374
- Άλλες επιχειρηματικές δραστηριότητες (αγορές κεφαλαίου): 82.142

Ισπανικές επενδύσεις στην ενέργεια

Το 2004, η ισπανική Iberdrola, η δεύτερη ισπανική εταιρία παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, συμφώνησε με την ελληνική Rokas AE, εταιρεία παραγωγής αιολικής ενέργειας, για την εξαγορά του 49,9% του κεφαλαίου της, περί τα 85 εκ. ευρώ. Έως και τις 24 Δεκεμβρίου 2008, η Iberdrola Renovables είχε αποκτήσει το 96,60% των κοινών μετοχών της Ρόκας.
Η εταιρεία Ρόκας έχει ήδη εγκατεστημένα 15 αιολικά πάρκα σε περιοχές της Κρήτης, της Εύβοιας, της Θράκης, της Κω και της Λέρου, συνολικής ισχύος 200 MW.
Η Endesa (6η εταιρεία παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στην Ευρώπη) έχει ένα επιχειρησιακό πρόγραμμα σύμφωνα με το οποίο το 2015 θα κατέχει το 15% (περίπου 3 GW ) της αγοράς της ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα στους τομείς των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, όπως επίσης στο γαιάνθρακα και το φυσικό αέριο. Η εταιρεία αυτή, έχει από κοινού με τον όμιλο Μυτιληναίου ιδρύσει κοινοπραξία (Endesa Hellas) της οποίας ελέγχει το 50.01%.
Παράλληλα, η Endesa Hellas είναι έτοιμη να θέσει σε λειτουργία το θερμοηλεκτρικό εργοστάσιο του Αλουμινίου της Ελλάδας, όταν επιλυθεί το ζήτημα της αδειοδότησης. Επίσης τα κύρια επενδυτικά της σχέδια περιλαμβάνουν την κατασκευή δυο εργοστασίων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από φυσικό αέριο στις περιοχές Αγίου Νικολάου Βοιωτίας και Βόλου και ένα από γαιάνθρακα στην περιοχή της Λαμίας. Η δυναμικότητα του κάθε ενός εκ των τριών αυτών εργοστασίων σχεδιάζεται για να κυμαίνεται στην περιοχή των 430-440 MW.
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να αναφερθεί ότι η Endesa εξαγοράστηκε το 2007 από τον ιταλικό όμιλο Enel σε ποσοστό 67%.
Ο όμιλος Enel δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά μέσω της εταιρείας Enelco της οποίας ελέγχει το 75% (το υπόλοιπο ποσοστό κατέχει ο όμιλος Κοπελούζου). Το Μάιο του 2007, η Endesa Hellas στα πλαίσια της περαιτέρω ανάπτυξής της, εξαγόρασε το 80% της εταιρείας Ευρωενεργειακή (θυγατρική της γερμανικής Deutsche Erneuerbare GmbH) που εδρεύει στην περιοχή της Αλεξανδρούπολης με δραστηριότητα στην αιολική ενέργεια.
Η Gamesa μέσω της θυγατρικής της δραστηριοποιείται επίσης στον τομέα της αιολικής ενέργειας τόσο στην ηπειρωτική χώρα όσο και σε ορισμένα νησιά. Το 2006 επέτυχε την προώθηση 33 νέων αιολικών πάρκων δυναμικότητος 770 MW, ενώ ολοκλήρωσε το αιολικό πάρκο στην περιοχή της Αλογοράχης δυναμικότητος 17 MW.

Πρόσφατα, η εταιρεία OPDE, που κατασκευάζει φωτοβολταϊκά πάρκα, ίδρυσε στη Θεσσαλονίκη την εταιρεία Mecasolar, η οποία ειδικεύεται στην κατασκευή ανιχνευτών.


Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Επικαιρότητα >> Χρήμα
 
Στη δύνη της κρίσης και ο τομέας των υπηρεσιών
Η κρίση «χτυπά» σταθερά τον τομέα των υπηρεσιών, από τον οποίο προκύπτει το 72% του ΑΕΠ της Ε.Ε. και το 76% της χώρας μας.

Οι υπηρεσίες συρρικνώθηκαν το Φεβρουάριο για ένατο συνεχόμενο μήνα και με τον ταχύτερο ρυθμό στην ιστορία της καταγραφής των σχετικών στοιχείων.
Η ταχύτητα με την οποία συρρικνώθηκε ο τομέας αυξήθηκε και άγγιξε νέα επίπεδα-ρεκόρ σε τρεις από τις τέσσερις μεγάλες οικονομίες της ευρωζώνης.
Η πιο απότομη συρρίκνωση καταγράφηκε για έναν ακόμη μήνα στην Ισπανία, ακολουθούμενη από την Ιταλία.
Για μία ακόμη φορά, η λιγότερο απότομη συρρίκνωση, συγκριτικά, κατεγράφη στη Γερμανία.

Ειδικότερα, στις 39,2 μονάδες, σε νέο ιστορικό χαμηλό, υποχώρησε το Φεβρουάριο ο PMI για την επιχειρηματική δραστηριότητα στον τομέα υπηρεσιών της ευρωζώνης, σύμφωνα με τα τελικά στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα η Markit.
Τον Ιανουάριο του 2009, ο PMI υπηρεσιών είχε διαμορφωθεί στις 42,2 μονάδες.
Αν και ο δείκτης διαμορφώθηκε τελικά σε επίπεδα πάνω από τις 38,9 μονάδες για τις οποίες έκανε λόγο η προκαταρκτική εκτίμηση της Markit, οι προσδοκίες των επιχειρήσεων του τομέα για τη μελλοντική δραστηριότητα περιορίστηκαν οριακά το Φεβρουάριο, στα επίπεδα για τα οποία έκανε λόγο η προκαταρκτική εκτίμηση, αλλά παρέμειναν πάνω από τα χαμηλά επίπεδα στα οποία είχε υποχωρήσει ο σχετικός επιμέρους δείκτης το 2008.

Ο επιμέρους δείκτης νέων δραστηριοτήτων υποχώρησε με τον ταχύτερο ρυθμό στην ιστορία της έρευνας (και ταχύτερο από αυτόν για τον οποίο έκανε λόγο η προκαταρκτική εκτίμηση), παρέχοντας ένδειξη για πτώση της ζήτησης για υπηρεσίες για ένατο συνεχόμενο μήνα.

Οι εταιρίες μείωσαν τα επίπεδα απασχόλησης με ρυθμό ρεκόρ το Φεβρουάριο και με οριακά ταχύτερο ρυθμό από τη σχετική προκαταρκτική εκτίμηση της Markit.
Σχολιάζοντας τα τελικά στοιχεία, ο επικεφαλής οικονομολόγος της Markit, Κρις Ουίλιαμσον είπε ότι τα τελικά στοιχεία του PMI παρέχουν ένδειξη ότι ο τομέας υπηρεσιών συρρικνώθηκε με πολύ βραδύτερο ρυθμό από ό,τι ο τομέας της μεταποίησης το Φεβρουάριο, ενώ ο ρυθμός ρεκόρ της συρρίκνωσης στον PMI υπηρεσιών το Φεβρουάριο δείχνει βαθύτερη ύφεση στο πρώτο τρίμηνο του 2009.


Μιχάλης Παπανίδης

Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Επικαιρότητα >> Χρήμα
 
Προτάσεις από Aegean και Chrysler Aviation για την εξαγορά της Ολυμπιακής
Πρόταση για την αγορά των περιουσιακών στοιχείων που σχετίζονται με το πτητικό έργο της Ολυμπιακής ύψους 90 εκατ. ευρώ και των περιουσιακών στοιχείων της τεχνικής βάσης ύψους 20 εκατ. ευρώ υπέβαλε η Aegean Airlines.

Παράλληλα διατίθεται να εξαγοράσει την Πάνθεον στην καθαρή αξία των ιδίων κεφαλαίων της που υπολογίζονται σε 60 εκατ. ευρώ.

Όπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, στόχος της Aegean και των μετόχων της είναι «η δημιουργία μίας ισχυρότερης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας με το απαραίτητο κρίσιμο μέγεθος, ώστε να μπορεί να σταθεί με ακόμη μεγαλύτερες προοπτικές στον διεθνή ανταγωνισμό στο πλαίσιο του ενιαίου Ευρωπαϊκού χώρου».

Σε περίπτωση που η πρόταση της Aegean τύχει της αποδοχής του Ελληνικού δημοσίου, η εταιρεία δηλώνει διατεθειμένη «να παραχωρήσει μέρος της δραστηριότητας εσωτερικού ώστε να ενισχυθεί περαιτέρω ο υπάρχων ανταγωνισμός στην εγχώρια αγορά, στην οποία ήδη αλλωστε έχουν ενταχθεί πρόσφατα νέοι παίκτες».

Πρόταση και από Chrysler Aviation

Προσφορά για την εξαγορά του συνόλου του ομίλου της Ολυμπιακής (Πάνθεον, επίγεια εξυπηρέτηση και Τεχνική Βάση), ύψους 210 εκ. ευρώ, υπέβαλε σήμερα και η ιδιωτική αεροπορική εταιρεία Chrysler Aviation.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «η εταιρεία μας ανακοινώνει ότι θα καταθέσει προσφορά και για την εξαγορά των υπολοίπων περιουσιακών στοιχείων του ομίλου της Ολυμπιακής.

Η Chrysler Aviation δεσμεύεται για την ανασυγκρότηση του ομίλου της Ολυμπιακής και την δημιουργία μίας επιτυχημένης αεροπορικής εταιρείας με την οποία όλοι μας θα νιώθουμε τιμή μας να πετάμε».


Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Επικαιρότητα >> Χρήμα
 
Από τις πιο ακριβές πόλεις η Αθήνα για την αγορά κατοικίας
Η αγορά ενός σπιτιού ήταν και παραμένει το όνειρο του μέσου Έλληνα. Η λαϊκή φράση "ένα κεραμίδι για να βάλει από κάτω το κεφάλι του" μπορεί να μεγάλωσε γενιές και γενιές Ελλήνων, πλέον όμως έχει εξελιχτεί σε σχεδόν απαγορευμένη φράση.

Η Αθήνα, η μητρόπολη του ελληνισμού, σύμφωνα με διεθνή έρευνα, είναι σχεδόν απαγορευμένη πόλη για την αγορά σπιτιού, καθώς βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης όσον αφορά τις τιμές πώλησης ακινήτων.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της διεθνούς εταιρίας Global Property Guide, η πρωτεύουσα της χώρας καταλαμβάνει την πολύ υψηλή 14η θέση στην σχετική κατάταξη, με 7.858 δολάρια το τετραγωνικό μέτρο ή καλύτερα 6.120 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο.

Στην πρώτη θέση στην σχετική κατάταξη βρίσκεται το Μόντε Κάρλο με 47.578 δολάρια το τετραγωνικό μέτρο και ακολουθούν η Μόσχα με 20.853 δολάρια, ενώ σε απόσταση αναπνοής ακολουθεί το Λονδίνο με 20.756.

Στις επόμενες θέσεις έρχονται το Τόκιο (17.998), το Χονγκ Κονγκ (16.125) και η Νέα Υόρκη (14.898), το Παρίσι (12.122), η Σιγκαπούρη (9.701) και η Ρώμη (9.163).

Για όποιον ενδιαφέρεται να αγοράσει φθηνό ακίνητο, η τελευταία πόλη στην σχετική κατάταξη είναι το Κάιρο με τιμή πώλησης ακινήτων τα 574 δολάρια ανά τετραγωνικό μέτρο.

Στην σχετική κατάταξη, σε θέσεις χαμηλότερα της Αθήνας βρίσκονται -μεταξύ άλλων- η Μαδρίτη, η Γενεύη, οι Βρυξέλλες, το Άμστερνταμ και η Φραγκφούρτη.

Η έρευνα λαμβάνει υπόψη της τη μέση τιμή ενός διαμερίσματος επιφάνειας 120 τετραγωνικών μέτρων, σε καλή κατάσταση, στο κέντρο της κάθε πόλης, σε καλή περιοχή, όπου προτιμούν να αγοράζουν ακίνητο οι ξένοι.

Στην περίπτωση της Αθήνας, η περιοχή αυτή είναι το Κολωνάκι.


Πηγή:zougla.gr
Περισσότερα από Επικαιρότητα >> Χρήμα
 
Προηγούμενα 6 θέματαΕμφάνιση θεμάτων 13 - 18 από συνολικά 934 θέματαΕπόμενα 6 θέματα
 
Κεντρική | Στατιστικά | Add Station | Προβολή | Streaming | Επικοινωνία | Site Map | English |

© 2008 Web Development by DATAGEN No part of this site may be reproduced in any form without the prior permission of the publisher