Τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και τη Formula 1 την έχουμε στο μυαλό μας ως ανδρικό σπορ. Η νεοσύστατη αμερικανική ομάδα USF1 ετοιμάζεται να πρωτοτυπήσει, καθώς μεταξύ των υποψηφίων για τις θέσεις των πιλότων είναι και η σέξι Ντανίκα Πάτρικ.
Η 27χρονη οδηγός είναι αρκετά έμπειρη, καθώς τρέχει ήδη για την ομάδα AGR στα IndyCar (αγώνες αυτοκινήτου στην Ιντιανάπολις).
Η ομάδα USF1 θα παρουσιάσει επίσημα τα πλάνα της στις 24 Φεβρουαρίου και αναμένεται να δηλώσει συμμετοχή στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, την επόμενη χρονιά (2010).
«Είναι σπουδαία και ως φαίνεται αντέχει την πίεση. Δεν ξέρω αν είναι κάτι που θέλει να κάνει. Το σίγουρο είναι πως θα μας άρεσε πολύ να τη δοκιμάσουμε και να την φέρουμε στην ομάδα μας» υποστήριξε ο υπεύθυνος των τεχνικών θεμάτων της USF1, Κεν Άντερσον.
Αν τελικά η 27χρονη σέξι πιλότος περάσει τα τεστ, θα γίνει η πρώτη γυναίκα που θα τρέξει στο πρωτάθλημα της Formula 1, μετά το 1992 και την Τζοβάνα Αμάτι.
Το μονοθέσιο της Ρενό θα συνεχίσει να πιλοτάρει για τα επόμενα τρία χρόνια ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα 1, Φερνάντο Αλόνσο. Ωστόσο, το συμφωνητικό του Ισπανού με τη γαλλική εταιρία, του δίνει τη δυνατότητα στο τέλος κάθε χρονιάς να αποχωρήσει.
Στη χρονιά που ολοκληρώθηκε, ο Αλόνσο έχει καταφέρει να δει πρώτος την καρό σημαία στα γκραν πρι της Σιγκαπούρης και της Ιαπωνίας, ενώ φέτος κατέλαβε την 5η θέση του πρωταθλήματος των οδηγών, πίσω από τους Χάμιλτον, Μάσα, Ράικονεν και Κούμπιτσα.
Από την πλευρά του, το αφεντικό της Ρενό, Φλάβιο Μπριατόρε, διαβεβαίωσε τον Αλόνσο, πως το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς θα είναι πιο γρήγορο από το φετινό και θα του δώσει το δικαίωμα να επανακτήσει το πρωτάθλημα.
Στο πιο συγκλονιστικό φινάλε όλων των εποχών στη Formula 1, ο Lewis Hamilton "έκλεψε" το πρωτάθλημα από το Felipe Massa και αναδείχθηκε -για πρώτη φορά στην καριέρα του- παγκόσμιος πρωταθλητής.
Ο Βραζιλιάνος, άξιος διεκδικητής του τίτλου (νίκησε σε έξι grand prix), είδε πρώτος την καρό σημαία στο grand prix της πατρίδας του και ήταν... πρωταθλητής μέχρι λίγα μέτρα από το τέλος. Ωστόσο η αδυναμία του Timo Glock να μείνει στη θέση του (ρίσκαρε και έμεινε με στεγνά ελαστικά εν ώρα βροχής) έφερε τον 24χρονο Βρετανό στην πέμπτη θέση της κατάταξης και με 98 βαθμούς διαδέχθηκε τον Kimi Raikkonen στον... Όλυμπο του σπορ, όντας πλέον ο νεότερος οδηγός (23 ετών και 10 μηνών) που κατακτά το πρωτάθλημα (άφησε στη δεύτερη θέση τον Fernando Alonso).
Η περιγραφή και μόνο του τι συνέβη στους δύο τελευταίους γύρους αρκεί για να αντιληφθεί οποιοσδήποτε το μεγαλείο της Formula 1. Ο Massa είναι δεδομένα νικητής και την ίδια ώρα ο Hamilton βρίσκεται στην -ιδανική γι' αυτόν- πέμπτη θέση. Πιέζεται όμως από τον θρασύ Vettel, ωθείται σε λάθος και ο Γερμανός με την Toro Rosso βρίσκει την ευκαιρία να τον προσπεράσει. Ο Βρετανός δείχνει ανήμπορος να τον πλησιάσει, οδηγεί βεβιασμένα, η διαφορά μεταξύ των δύο φτάνει στο μισό δευτερόλεπτο και μόνο ένα θαύμα δύναται να τον σώσει. Η... θεϊκή παρέμβαση έρχεται από τον Timo Glock, ο οποίος είχε "ξεχάσει" (θέμα επιλογής) να αλλάξει ελαστικά κυνηγώντας την τέταρτη θέση. Δεν αντέχει όμως μέχρι τέλους. Μία στροφή πριν τον τερματισμό μένει πίσω από τους Vettel και Hamilton, ολοκληρώνοντας τον αγώνα έκτος. Το πανηγύρι για το Hamilton μόλις είχε αρχίσει...
Ο υπόλοιπος αγώνας
Προηγουμένως έλαβαν χώρα άλλα τόσα συγκλονιστικά, τα οποία δημιούργησαν συνθήκες... θρίλερ πριν καν σβήσουν τα κόκκινα φώτα. Η καταρρακτώδης βροχή που άρχισε λίγο πριν από το γύρο σχηματισμού (καθυστέρησε κατά δέκα λεπτά η εκκίνηση) και η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας, μετά από ατύχημα που είχαν οι Piquet και Coulthard (ωραίο τέλος για τον Σκώτο) στην πρώτη στροφή, επηρέασαν την κατάσταση. Πάντως ο Massa δεν απώλεσε το πλεονέκτημα της pole position και μετά την αποχώρηση του safety car (τέσσερις γύρους αργότερα) έφυγε μπροστά δημιουργώντας διαφορά.
Μετά τη νέα αλλαγή ελαστικών (η βροχή σταμάτησε απότομα, η πίστα στέγνωσε και όλοι μπήκαν στα pits βάζοντας για στεγνό οδόστρωμα), ο Βρετανός έπεσε (από τέταρτος) έβδομος, δύο θέσεις μακριά από τον τίτλο, και ήταν υποχρεωμένος να δράσει. Ο Fisichella, ο οποίος είχε ευνοηθεί στα pits και βρέθηκε ψηλά, δεν αποτέλεσε τόσο εύκολο εμπόδιο. Ο Hamilton ρίσκαρε ως συνήθως, και με ανάποδο κατόρθωσε να προσπεράσει τον Ιταλό. Όντας πλέον έκτος, ήθελε κάτι ακόμη.
Δεν χρειάστηκε να το κυνηγήσει με ζέση. Ο, ελαφρύς από καύσιμα, Vettel που βρισκόταν στη δεύτερη θέση, ανεφοδιάστηκε νωρίς και ο πιλότος της McLaren ανέβηκε κι άλλο. Η πίεση ερχόταν πλέον από πίσω. Ο Glock έδειξε ικανός να φτάσει το νεαρό και να τον αγχώσει. Μόνο που ποτέ δεν είδαμε μάχη. Ο Hamilton πάτησε το γκάζι, ήταν ταχύτερος και δεν ανησύχησε ιδιαίτερα από την Toyota του Γερμανού. Την ίδια ώρα ο Felipe Massa έκανε έναν μοναχικό αγώνα, με ταχύτερους γύρους δίχως αντίκτυπο.
Ούτε η... Πυθία βέβαια θα μπορούσε να προβλέψει πως θα κυλήσει στη συνέχεια ο αγώνας. Έξι γύρους πριν το τέλος η βροχή άρχισε εκ νέου - ο Θεός είχε... πολλά κέφια. Για σιγουριά, όλοι στα pits για ενδιάμεσα ελαστικά (πλην βέβαια του Glock) και νέα δεδομένα στον αγώνα. Ο Hamilton φάνηκε να διατηρεί τη θέση του, αλλά υπολόγιζε χωρίς τον Vettel, ο οποίος δεν συμβιβάστηκε και προσπερνώντας τον Βρετανό χάρισε το πρωτάθλημα στο Massa. Και ενώ στα pits της Ferrari οι σαμπάνιες άνοιγαν, ο Glock άλλαζε τη μοίρα ενός αγώνα που θα μείνει στην ιστορία.
Από την πρώτη θέση θα ξεκινήσει στο γκραν πρι της Βραζιλίας ο Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος πιλότος της Φεράρι πέτυχε το γρηγορότερο χρόνο στα επίσημα δοκιμαστικά, ολοκληρώνοντας τον γύρο σε 1:12.368.
Δίπλα του θα βρίσκεται ο Γιάρνο Τρούλι, ενώ τη δεύτερη σειρά συμπληρώνουν οι Ραϊκόνεν και Χάμιλτον.
Το Κινεζικό Grand Prix του 2008 ήταν ένας αγώνας πολύ διαφορετικός από τον περσινό για τον Lewis Hamilton.
Ο Βρετανός οδηγός της McLaren Mercedes πήρε στη Σαγκάη μια μεγάλη νίκη και «ακούμπησε» το κύπελλο του πρωταθλητή, καθώς αύξησε τη διαφορά του από τον Felipe Massa στους 7 βαθμούς, έναν αγώνα πριν από το τέλος.
Ο Massa έκανε το καλύτερο που μπορούσε και πήρε τη 2η θέση, με τη βοήθεια του Kimi Raikkonen, o οποίος τερμάτισε τελικά 3ος. Ακολούθησαν οι Fernando Alonso, Nick Heidfeld, Robert Kubica, Timo Glock και Nelson Piquet.
Με χρόνο 1:36.303 ο Λιούις Χάμιλτον με ΜακΛάρεν Μερσέντες έκανε τον ταχύτερο γύρο στην πίστα της Κίνας και πήρε την pole position για το ράλι της Κυριακής.
Δίπλα στο Βρετανό πιλότο θα ξεκινήσει ο Κίμι Ραϊκόνεν με Φεράρι και στην τρίτη ο Φελίπε Μάσα με τη δεύτερη Φεράρι.
Τέταρτος θα ξεκινήσει ο Αλόνσο με Ρενό και πίσω του οι Κοβαλάινεν με ΜακΛάρεν και Ουέμπερ με Red Bull.